Vanaf wanneer sliep jullie baby door?

Mijn dochter sliep snachts rond de 4/5 weken weleens 4 uur door. 
Dan maakte ik haar verbaasd wakker voor een voeding. 

Ik denk dat het rond 8/9 weken was dat ze sliep van 20.00 tot 05.30 uur en toen ik weer aan het werk was, rond 16 weken echt klokje rond. Dat is tot op heden zo. Alleen wanneer ze ziek is of er een tand of sprongetje komt, dan niet

Vanaf 9 weken sliep ze door en tot nu toe (ze is nu bijna 13 maanden) geen gebroken nachten meer gehad. In het begin vanaf 23.00 ongeveer en later vanaf een uurtje of 19.00-20.00 tot de volgende ochtend. 

Ik denk dat wij daarin echt geluk hebben, ze is nu 8 weken en slaapt heerlijk door. Verder kwam ze altijd maar 1x s nachts. 

Hier gaat het slapen ook goed. In het begin nachtvoedingen en dan meteen weer slapen.  Nu is hij 9 wkn en slaapt hij van de laatste fles rond 21.30u tot 7.30u. En daarna van 8.15 tot 10.15u (als we niet weg gaan).

Hier ook een slaapkopje. Sliep met 8 weken door van 23.00-7.00 en met een week of 16 van 19.30-7.00. 

Daarna ook nooit meer wakker geworden snachts. Ze is nu 2. Of ze moet echt ziek zijn.. maar die keren zijn gelukkig ook op 1 hand te tellen.

Mijn oudste sliep met 4 weken door ? mijn jongste met 12 weken en met 6 maanden werd ie verkouden en toen was dat over ?. Nu is ie 7 maanden. ☺️ 

Met ongeveer 2 maanden van de laatste voeding (23.00) tot een uur of 6 's ochtends. Vanaf ongeveer 8 maanden van 19.00 uur 's avonds tot 6 uur 's ochtends. Er zitten natuurlijk wel eens periodes tussen dat het wat minder gaat ;) 

Toen zij tussen de 2.5 en 3 maanden was sliep ze vrij regelmatig zo'n 8 uur achter elkaar.. 22 tot 6 uur ongeveer. 
Vanaf de dag dat we toen naar center parcs ging werd ze elke nacht wakker... tijden varieerden tussen 1 en 5 uur.. Dit duurde ongeveer een maand.. 
Nu is ze vandaag 4 maandjes oud en heeft inmiddels 4 nachten achter elkaar geslapen van 20 uur tot 5.00 of 6.00u. Gisteren pas om 6.30 de eerste fles.. hopelijk zet dit door! Ze zit wel midden in de 4e sprong en er komt een tandje door dus ik vind het erg knap nu ?

Terug
Bovenaan