Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
15 weken. Heel bijzonder zei de VK, want mijn placenta ligt voor, maar ik heb het toen rechts tot 3 x toe gevoeld. En net toevallig weer! Nog niet heel regelmatig helaas.. ?
Ik ben ook zo nieuwsgierig hoe het voelt. Ik lees over ‘plopjes’ en vlinders in je buik, maar kan me er zo weinig bij voorstellen. Ik ben nog vroeg hoor, ben nu 14 weken?
is er iemand die het gevoel kan omschrijven?
He ik ben ook 17+3 weken nu ik denk dat ik de baby soms heb gevoeld maar twijfel dan iedere keer of het niet toch mijn darmen waren haha. Maar iedereen in mijn omgeving zegt dat dat de baby dan was. Ik wacht dus ook nog op de dag dat ik het heel bewust voel mijn baarmoeder ligt nog diep zei de vk, dus daar kon het ook aan liggen.
Placenta lag voor. Met 16 weken wist ik voor het eerst echt 100% zeker dat ik haar voelde. Dat was 2 in 2 dagen het geval. Daarna pas weer met 19 weken dat gevoel gehad en vanaf 24 weken voelde ik haar echt elke dag heel duidelijk.
Bij mijn eerste rond 18 weken. Nu ben ik 15 weken zwanger en voel het sinds een week. Elke avond als ik mijn hand op mijn buik leg voel ik het. En mijn placenta ligt voor en eigenlijk zeggen ze dat je het dan pas later voelt. Dus best uitzonderlijk. Kan niet wachten tot die plopjes en vlindertjes krachtiger worden?
Nu mijn eerste voelde ik al vanaf 14 weken. Erg vroeg voor iemand met een hoge bmi en een voorliggende placenta. Ik had het nog niet echt door totdat ik de week later bij de verloskundige via de doptone een schopje hoorde en direct voelde dat dat was was ik al een week voelde. Voor mij voelt het alsof het spiertje in je oog onwillekeurig samentrekt, maar dan op een specifieke plek in je buik. Ikzelf heb nooit het gevoel van 'belletjes' of 'vlindertjes' herkend. Waarschijnlijk dat ik het daarom ook niet heb herkend als schopjes Ik dacht een spastische zwangerschapskwaal haha.