Vanaf wanneer voelde jij je kindje?

Toevallig gisteren voor het eerst bewust gevoeld vanwege uitleg hier hoe het kan voelen! :) dat had ik dus wel al eerder gevoeld maar toen twijfelde ik of het niet gewoon mijn darmen waren. 

Momenteel ben ik 22 weken en vanaf 17 weken kon ik haar heel zacht en heel af en toe voelen. Bij 19 weken kon ook mijn man haar voelen. Nu voel ik haar bijna de hele dag door, zo gezellig! 

Ik voelde t eerste plopje met 16 weken daarna niets meer tot 23 weken. En dat was niet vreemd zei de gynaecoloog. Zelf vond ik t vervelend om steeds de vraag te krijgen voel je haar al??? NEE!! Haha maar dat komt dus gewoon goed.

Afgelopen zondag kreeg ik een massage en lag ik dus op mijn buik. Toen voelde ik een soort lichte kriebel onderin mijn buik. 
Vandaag was ik bij de huidtherapeut en lag ik weer op mijn buik en voelde ik weer die kriebel. Is dat dan het kindje??
het voelt een beetje alsof je in de achtbaan zit op het kantelpunt naar een daling, zo’n gekke kriebel maar dan heel zachtjes. Het kindje is ook nog klein.. 

Dat ik precies 16 weken was voelde ik plopjes, kriebeltjes noem maar op.. ben nu 18+5 en het zijn al vrij harde trapjes en bewegingen.. buik zie je ook af en toe echt heen en weer gaan? te leuk

Terug
Bovenaan