Vanaf wanneer werden jullie misselijk??

hoi Patricia,

ik ken het, ik was ook met 6 week misselijk!! en de hele zwangerschap!!

het heet HYPEREMESIS GRAVIDARUM   het begint met de 6 week omdat de baarmoeder dan groeit en een hormoon aanmaakt.

Ik heb 2 kinderen en bij beide de hele zwangerschap, mijn eerste man  ( en vader van mijn kids) is verongelukt,
ik heb nu ''alweer'' 4 jaar een man, en 3 jaar geleden zwanger van hem geweest, helaas weer ziek, het werd elke keer erger, bij   mij!   5 dfagen ziekenhuis 1 dag thuis, 5 dagen ziekenhuis, 1 dag thuis, enz... vanaf week 6 tot 9, helaas moest de zwangerschap worden afgebroken..

wij zijn nu weer een jaar bezig om toch weer zwanger te mogen worden, en ik ben te vinden bij het forum zwanger worden.

ook op www.libelle.nl is een forum over hyperemesis gravidarum, daar ben ik ook!
gezondheid en welzijn forum

groetjes Tamara
je amg ook mijn mail wel, laat het dan even weten!!!

Bij mij gaat de combinatie misselijkheid en stress/drukte niet op. Ik werd misselijk in de kerstvakantie, was toen lekker rustig dus. Daarna heb ik niet meer kunnen werken, en heb wekenlang in bed gelegen. Ook geen vermoeidheid dus, maar wel heel erg misselijk! Ik weet het niet hoor, er zijn allemaal verschillende theoriën over misselijkheid en HCG, maar niemand kan het met zekerheid zeggen... Terwijl we toch al sinds ons bestaan kinderen krijgen!
Trouwens, weet  je wat ok een theorie is? Dat het menselijk lichaam het kindje als een soort van indringer ziet, en er dus eigenlijk van af wil. Geloof ik ook niet.

hoi Bianca,

die theorie over   dat je lichaam het kindje niet erkent (wil afstoten) is wel bekend bij hyperemesis gravidarum!     het schijnt wel zo te zijn, door het zwangerschapshormoon.

hg= extreem misselijk tijdens zwangerschap.   het is inderdaad een ziekte.

ik ben te vinden op het forum zwanger worden.

Groetjes Tamara

Hoi dames

Ik ben bij mijn eerste zwangerschap niet misselijk geweest. En jawel ik had een jongen!! Ik denk dat het toch wel een beetje met elkaar te maken heeft. Want ik hoor steeds meer bij vrouwen die inverwachting zijn van een jongen dat die niet misselijk zijn. En bij mensen met een meisje hoor ik dat die echt weken misselijk zijn. Het kan puur toeval wezen maar dan is het wel heeeeeeel veel toeval. Het zou mij benieuwen wat het met een tweede zal worden. Of ik dan misselijk zal worden of niet.

succes dames met jullie zwangerschap!!

Hoi,

ben nu 21 weken zwanger en ben tot nu toe  twee keer  misselijk geweest! Wat verschrikkelijk lijkt me dat als je zoveel misselijk bent!!! Enne Elke, jouw verhaal herken ik want ik heb ook een overgeeffobie (gehad)...

sterkte aan iedereen die misselijk is! Ik leef met jullie mee en hoop dat het heel snel over zal zijn!
Cindy

Terug
Bovenaan