Vandaag 6e IUI

Hoi Inge,
Bij ons in het ziekenhuis zeiden ze inderdaad ook dat het niet moet uitmaken, maar omdat de gyn het erg druk had en mij zo'n beetje was vergeten heb ik een half uur moeten liggen. Maar het voelde inderdaad wel beter aan.
Ik zag even in een flits dat jullie zijn ingeschreven voor ivf? spannend hoor

Noortje............houd je het nog wel een beetje uit met dat wachten?

Nog maar heel even he (minder dan een week.....)

Heb je er een goed gevoel van of denk je dat het weer niets word.

Ik duim me suf voor je in ieder geval!

Knuffels,

Cynthia

www.cynthia1975.web-log.nl

Hoi Margiet,

Bedankt voor je getalletjes...... Ik verlies de moed niet hoor! Onze 300.000 is niet veel maar 800.000 is ook niet echt een geweldige score (oke, in vergelijking met die 300.000 dwel natuurlijke) als je het vergelijkt met de gemiddelde man... Maar voor jullie genoeg!!!! Had jij er vertrouwen in, die keer dat je geinsemineed was met die 800.000?

Hoi Cynthia,

Ik zou eind deze week  ongesteld moeten worden. Afgelopen dinsdag was ik hartstikke misselijk, dus ik kreeg stiekem hoop, snap je denk ik wel. Totdat mijn vriend 's avonds ziek, zwak en misselijk thuis kwam....... Dus dat bleek een virusje ofzo te zijn. Het was de volgende dag bij ons allebei weer over. Op dit moment voel ik niks geks en heb ook geen vertrouwen in dat het gelukt is. Misschien zou ik dat wat meer moeten krijgen maar de opbrengst is iedere keer zo dramatisch dat ik er gewoon overtuigd van ben dat het met IVF allemaal goed komt! Met jou alles goed? Hoeveel eieren zijn er nou uiteindelijk gesprongen? groetjes Norotje

Erg he dat wachten en het gebrek aan vertrouwen. Heel herkenbaar hoor na 5 pogingen die niet zijn gelukt. Al wil je het nog zo graag het vertrouwen is gewoon weg. Theoretisch kun je natuurlijk gewoon nog zwanger raken deze keer maar ook ik kan me vinden in het idee dat het met IVF zeker gaat lukken!
Als je daar vanuit gaat dan is de klap aan het eind van de week misschien een stukje minder en als je zwanger blijkt dan is de verassing des te groter!

lfs inge

Hoi Noortje,
Ik had er ook absoluut geen vertrouwen in, heb er eigenlijk de hele week niet aan gedacht tot ik de dag dat ik ongesteld moest worden het dus niet werd, ik had een relatie met mijn onderbroek(om het plastisch uit te drukken).
Ik was ook niet misselijk wel wat moe, maar ik had ook nachtdienst gehad.
Ik bid en duim voor je dat het positief is.
Hoe lang zijn jullie nu bezig?
Groetjes van margriet

Hoi Margiet,
Grappig dat je er ook geen vertrouwen meer in had. Dat heb ik dus ook gigantisch. Ik ben zo ontzettend sceptisch over het hele IUI gebeuren in ons geval. Wat moet het voor jullie een geweldige verrassing zijn geweest! Je zult wel een feestje gevierd hebben. Hoe lang is het nu geleden? Wij zijn nu 2 jaar bezig, zo rond augustus 2003 begonnen voor het echie. Gek misschien maar ik heb altijd het gevoel gehad dat het niet zomaar zou lukken. Toen bleek dat het zaad van mijn vriend niet helemaal goed was verbaasde me dat niks. Overigens voel ik op dit moment niks anders als anders. Ik moet eind deze week ongesteld worden. Ik denk wel dat ik het wordt. Heb al een beetje gespannen ongesteldheidsborsten........ Heb ik altijd van tevoren. shit!

Hoi Noortje,
Ik las in je andere topic dat je ongesteld bent geworden, erg balen zeg!
Wij zijn in juni 2001 gestopt met de pil en in Mei 2003 gestart met IUI, wat duurt dat dan een tijd, je bent zo weer een paar cyclussen verder.
Ik had er nog niet bij verteld dat in April 2004 mijn zwager net hoorde dat hij kanker had en dus hadden we er eigenlijk ook niet veel zin in, maar de gyn. zei je moet dit gewoon doen. Dus eigenlijk gingen we er heel ontspannen in, zo van deze poging zal toch wel niet lukken, en moeten wij nu aan een kindje denken terwijl mijn zwager ernstig ziek was, en toen liet ook nog die gyn. ons veel te lang liggen, maar dat alles bij elkaar werd ik toch echt niet ongesteld.
Maar goed even nog een hart onder de riem, veel sterkte en heel goed dat je het een maandje laat rusten. Ik zal voor je duimen.
Groetjes van Margriet
ps. mijn zwager is overleden toen mijn zoon 6 dagen oud was.

Terug
Bovenaan