Vandaag 6e IUI

Hoi Margriet,

Wat verdrietig zeg, van je zwager. Dat moet wel heel moeilijk zijn geweest, aan de ene kant het verdriet en aan de andere kant blijdschap vanwege jullie zoontje. Ik denk nog steeds dat een rake IUI in ons geval een kwestie van geluk was geweest. En wij hebben net dat geluk niet gehad. De opbrengsten waren iedere keer zo verschillend (en laag). Ik denk en hoop echt dat IVF voor ons de oplossing is. Nog 3 weken wachten en dan gaan we naar de VU! Ik hoop dat we dan mijn eerstvolgende ongesteldheid kunnen beginnen.
Hoe oud was jij eigenlijk toen je zwanger raakte? groetjes Noor

Hoi Noortje,
Ik was 35 dat ik zwanger raakte en 36 dat ik beviel, en jij?
Ik was 32 dat ik stopte met de pil, een half jaar nadat we getrouwd waren.
Ik ben benieuwd hoe dat in de VU gaat. Woon jij in de Zaanstreek of woon je de andere kant op.
Groetjes van Margriet

Hoi,
Het is inderdaad erg balen, ik heb er met mijn werk niet zoveel last van maar wel als je met de auto naar de stad moet.
Welke gyn had je in het ZMC? ik had dr. Doornbos en dr. Brouwer had mij dus de laatste keer geiinsemineerd.
Ik las dat jullie een nieuw huis hebben gekocht, veel succes met verhuizen straks, even je gedachten op nul zetten.

Hoi,
Wij hadden dr. Robertson. Wij zijn erg tevreden over haar. Een aardige en kordate vrouw. Ik ben alleen nooit door een echt gyn geinsemineerd maar een paar keer door prutsende co-en arts assistenten en ook een paar keer door niet-prutsende. Gemeen ben ik. Dan zit je met z'n 2jen in de wachtkamer en dan komen er twee van die grietjes aanlopen die eruit zien alsof ze de disco net in mogen. Dan staat er   eentje met potje en buisje met spul in haar hand voor de deur en roept ons binnen.....   Dus de hele wachtkamer geniet heerlijk mee van de aanloop naar onze iui... En vervolgens weten en snappen ze zelf helemaal niks van de aantallen terwijl dat voor ons het belangrijkste is. Maar goed, die tijd laten we nu achter ons.... Misschien een hele stomme vraag aan jou,.maar hoe kom jij op dit forum terecht? Ik kan me voorstellen dat je nu met je zoontje toch andere dingen aan je hoofd hebt. Begrijp me niet verkeerd, vind het gezellig dat jer er bent! groetjes

Hoi Noortje,
Het is inderdaad vreemd dat ik met een kind op het zwanger worden forum zit, maar toen ik zwanger werd was ik al op het zwanger zijn forum, nadat mijn zoontje Daniel is geboren zat ik ook op het babyforum, maar ik reageerde eigenlijk nooit op topics, en toen ik even een keer op dit forum zat te kijken kwam ik jouw verhaal tegen over IUI.
En omdat ik weet wat er door je hoofd kan spelen en naar aanleiding van jouw verhaal over prutsende arts-assistenten wilde ik jou een hart onder de riem steken, en toen reageerde je ook terug en dat vond ik erg fijn. In de tijd dat ik IUI deed had ik niemand die in dezelfde situatie zat en heb ik er nooit zo over gesproken, natuurlijk wel met mijn man en familie, maar geen vrienden, deze waren/zijn spontaan zwanger geworden.
Dus vandaar dat ik af en toe hier ben om jullie ervaringen te horen.
En aangezien we misschien wel een tweede willen ben ik daar meer mee bezig.
Maar ik kijk ook nog regelmatig op het babyforum om tips op te doen voor mijn zoontje.
Het is echt een ontzettende lieverd.
Groetjes van Margriet

Het is inderdaad vreemd dat ik met een kind op het zwanger worden forum zit, maar toen ik zwanger werd was ik al op het zwanger zijn forum, nadat mijn zoontje Daniel is geboren zat ik ook op het babyforum, maar ik reageerde eigenlijk nooit op topics, en toen ik even een keer op dit forum zat te kijken kwam ik jouw verhaal tegen over IUI. En omdat ik weet wat er door je hoofd kan spelen en naar aanleiding van jouw verhaal over prutsende arts-assistenten wilde ik jou een hart onder de riem steken, en toen reageerde je ook terug en dat vond ik erg fijn. In de tijd dat ik IUI deed had ik niemand die in dezelfde situatie zat en heb ik er nooit zo over gesproken, natuurlijk wel met mijn man en familie, maar geen vrienden, deze waren/zijn spontaan zwanger geworden. Dus vandaar dat ik af en toe hier ben om jullie ervaringen te horen.
En aangezien we misschien wel een tweede willen ben ik daar meer mee bezig.
Maar ik kijk ook nog regelmatig op het babyforum om tips op te doen voor mijn zoontje. Het is echt een ontzettende lieverd.

Ik vind het echt niet vreemd hoor! En ik had me al bedacht dat jullie misschien wel met een tweede bezig waren. Ik vraag me dan af of jullie het dan eerst weer op eigen kracht moeten proberen of dat jullie dan direct weer met IUI beginnen.
Ik vond het ook hartstikke leuk dat jij reageerde met jou IUI verhaal. Het zal heel wat meiden hier weer moed hebben gegeven en dat is wat we goed kunnen gebruiken! We hebben net een te koop bord op ons huis geplakt. Toch wel weer spannend en ik ben benieuwd naar de dingen die komen gaan. Ik ben echt heel blij met de afleiding die met name ik nu heb van ons nieuwe huis wat over een week of 3 wordt opgeleverd. Het enige rotte is dat mijn vriend gisteren te horen heeft gekregen dat hij een kijkoperatie aan zijn meniscus moet.... Vorig jaar rond deze tijd ging zijn blinde darm eruit. Hierdoor konden we pas later als de bedoeling was met IUI beginnen vanwege de narcose. Het enige is dat hij met de kijkoperatie een ruggeprik krijgt en ik weet nou niet of dat schadelijk voor zijn kwakje kan zijn. In ieder geval laten we de IVF wel voorgaan als er gekozen zou moeten worden. Ik brei er nu een eindje aan, het is laat en ga naar bed. groetjes

Terug
Bovenaan