Vandaag eerste echo nav clomidgebruik gehad.
Gyn zei dat het er goed uit zag.
5 mm slijm in baarmoeder.
Nog geen voorkeur voor welke eileider het gaat worden.
Ze had nog geen idee hoe het volgende ronde zou moeten, clomid hoger of toch gewoon 50mg.
Wel bij haar, maar zij was nogal koeltjes.
Vervelend dat je het hebt meegemaakt, maar wij kunnen niet 7 dagen vd week werken. Je zult ermee leren omgaan.
Ik heb toen ook al gezegd dat toch zo de eerste 2 keer bij een vrouw ik al prettig vindt dat dat geregeld kon worden. Dat ik nu al een stapje verder ben, en deze week er nog hard aan ga werken.
Als het maar niet standaard of elke keer die man is.
Haar reactie: Ik ga niet over het rooster en DE CYCLUS REGEERD de AGENDA.
Dit laatste stukje vond ik dan wel weer mooi gezegd door haar.
Ze zei ook al: Nou, de eerste 2 dagen is echt niet verplicht klussen hoor. Misschien v.a. donderdag, als het er dan nog wat beter uit ziet. Je zit nu immers pas op dag 9.
Volgende echo: a.s. donderdagmiddag.
Hoe was dat bij jullie?
Bij welke afmetingen van slijm of voorkeur kun je pas echt gaan klussen?
liefs,
Gyn zei dat het er goed uit zag.
5 mm slijm in baarmoeder.
Nog geen voorkeur voor welke eileider het gaat worden.
Ze had nog geen idee hoe het volgende ronde zou moeten, clomid hoger of toch gewoon 50mg.
Wel bij haar, maar zij was nogal koeltjes.
Vervelend dat je het hebt meegemaakt, maar wij kunnen niet 7 dagen vd week werken. Je zult ermee leren omgaan.
Ik heb toen ook al gezegd dat toch zo de eerste 2 keer bij een vrouw ik al prettig vindt dat dat geregeld kon worden. Dat ik nu al een stapje verder ben, en deze week er nog hard aan ga werken.
Als het maar niet standaard of elke keer die man is.
Haar reactie: Ik ga niet over het rooster en DE CYCLUS REGEERD de AGENDA.
Dit laatste stukje vond ik dan wel weer mooi gezegd door haar.
Ze zei ook al: Nou, de eerste 2 dagen is echt niet verplicht klussen hoor. Misschien v.a. donderdag, als het er dan nog wat beter uit ziet. Je zit nu immers pas op dag 9.
Volgende echo: a.s. donderdagmiddag.
Hoe was dat bij jullie?
Bij welke afmetingen van slijm of voorkeur kun je pas echt gaan klussen?
liefs,