Vandaag eerste echo... nav clomid

Vandaag eerste echo nav clomidgebruik gehad.

Gyn zei dat het er goed uit zag.
5 mm slijm in baarmoeder.
Nog geen voorkeur voor welke eileider het gaat worden.

Ze had nog geen idee hoe het volgende ronde zou moeten, clomid hoger of toch gewoon 50mg.

Wel bij haar, maar zij was nogal koeltjes.
Vervelend dat je het hebt meegemaakt, maar wij kunnen niet 7 dagen vd week werken. Je zult ermee leren omgaan.

Ik heb toen ook al gezegd dat toch zo de eerste 2 keer bij een vrouw ik al prettig vindt dat dat geregeld kon worden. Dat ik nu al een stapje verder ben, en deze week er nog hard aan ga werken.
Als het maar niet standaard of elke keer die man is.
Haar reactie: Ik ga niet over het rooster en DE CYCLUS REGEERD de AGENDA.

Dit laatste stukje vond ik dan wel weer mooi gezegd door haar.

Ze zei ook al: Nou, de eerste 2 dagen is echt niet verplicht klussen hoor. Misschien v.a. donderdag, als het er dan nog wat beter uit ziet. Je zit nu immers pas op dag 9.

Volgende echo: a.s. donderdagmiddag.

Hoe was dat bij jullie?
Bij welke afmetingen van slijm of voorkeur kun je pas echt gaan klussen?

liefs,

Hier eigenlijk helemaal niet... Ja, wel in het begin gewoon als we zin hadden, maar door de IUI mochten wij juist niet meer klussen als mijn ei eraan kwam.
Kan dus eigenlijk geen antwoord op je vraag geven.

Succes!

Liefs Daisy

Spannend joh, hopelijk is dit voor jou de oplossing! En een kortere cyclus is sowiezo een vooruitgang.
Succes.
Wenser

Dank voor jullie reacties.

Gisteren (dag 12) een afspraak. Er was een co-assistente (vr) bij. Gyn vroeg in de spreekkamer of de co er ook bij mocht zijn. Heb dit toegestaan.
slijm in baarmoeder 6 mm. (+1mm)
follikel, iets meer voorkeur voor rechts, daar was er nu 1 zichtbaar... die iets groter was dan de rest, maar nog erg klein, NOG NIET EENS 1 cm.

Nu:
hoeven nog steeds niet bewust te klussen.

Afspraak:
zondagochtend 10uur.

Ik ben heel benieuwd. Ik zat gisteren echt even in een dipje. Van nu op dag 12 nog niet eens 1 cm. Terwijl follikel (zoals op internet beschereven staat) bij 17-20mm is wil het eitje springen. Dat ik gisteren echt had van, dat wordt hij nooit voor dag 21. Ze controleren immers maar tot dag 21! Dan kan je met de provera starten.

Vandaag ben ik er wel nuchter onder.

Zondag gaat eindelijk mijn man eens mee. :)

Mmm en kunnen ze niet afwijken van dit protocol als blijkt dat je eitje wel groeit, hoewel iets later?
Ik weet er te weinig van allemaal, merk ik.

Ik hoop dat het ineens een groeispurt krijgt en je zondag goed nieuws krijgt.

Sterkte.
Wenser

haha, Wenser. Het is voor mij ook allemaal nieuw.
Zolang ik werk denk ik nergens aan. Als i kthuis zit wel. Want afgelopen week heb ik elke dag gewerkt, morgen ook nog werken. Mandag klein beetje, dinsdag heel klein beetje en dan woensdag en donderdag er weer vol tegen aan. :) Maar ik heb het idee dat hoe meer ik werk (minder aan denk) hoe meer het groeit. Dus misschien dat het klopt en morgen positief nieuws krijg. :)

Morgen gaat mijn man alsnog niet mee, ivm mijn werk. Mijn werktijden zijn vandaag veranderd en ik kan hem dan niet eerst thuis afzetten en dan weer terugrijden richting het werk. Dus ik ga hem bellen, wanneer het onderzoek is geweest. Hem te laten wachten tot 's middags 16.30 uur vind ik ook zo wat.....

Ik hoop echt dat als het morgen nog zo slecht is, dat ze langer kunnen kijken en niet bij dag 21 stoppen. :$ Maar ja, zoals de gyn al aangaf, de cyclus regeerd de afspraken.

Terug
Bovenaan