@Supertje, ook profs kunnen wat vergeten. (ik weet het zelf nog heel erg goed... in een situatie met mijn collega)
@Wenser,
dankjewel. Maar er komt vooruitgang in, zeg ik heel de tijd tegen mijzelf. We doen er al wat aan. Dat is al een stap. 🙂
Ja, dat mijn man er niet bij kan zijn. Daar hebben we vandaag een hele discussie over gehad. Hij vind dat het maar 5 min is. En dat ik de info wel door kan geven. Ik heb zelf zoiets van, het is de eerste cyclus op deze manier.. liever dan wel als je mee kunt. (soms niet ivm werk) Tuurlijk, 5 min is vrij kort. Maar ik moet er ook voor rijden, dus kun je net zo goed mee...
Hoe ging dat bij anderen?
Ik zit al helemaal te denken aan andere onderzoeken als clomid niet aan slaat, dat ik hem er dan zeker wel bij wil hebben, maar hij kapt dat direct af. Want we zijn nu pas hier mee begonnen en zo ver is het nog niet.
Wel heel goed van hem, om dat te zeggen.
Ik merk het morgen wel... ben eigenlijk helemaal neit zo benieuwd. Als ik iets denk of een beetje hoop heb, dan komt er toch weer iets uit wat ik niet verwacht. :$ Ik moet alleen 65 min ervoor wachten.... daar zal ik wel moeite mee hebben. Dan komen alsnog allemaal gedachten.
Maar ik heb tijdschriften bij mij. 🙂