Vandaag eerste echo... nav clomid

Ze gaan steeds sneller groeien. 1 tot 2mm per dag. Bij 18 mm zijn ze in theorie groot genoeg. Dus nog 9 dagen te gaan, moed houden meid. Bij de 2e hebben we een doorstart gemaakt met de dubbele dosis. Begon op dag 14 met 100 mg. Het is nog geen verloren rondje! Knap trouwens dat je er een co bij wilde. Weer een hindernis minder! Respect hoor.

Dag 15.
slijm iets aangegroeit.
beide kanten vele folikels,maar geen een die zich aandient.
Er wordt geen boekje bij geleverd hoeveel dosering je nodig hebt,dushet blijft afwachten.
pfff...

Woe om 8:45u weer een afspraak.

Dankjewel supertje.dat ze zo snel groeien,dat zou mooi zijn.
tja,co...die moet het ook leren. Vandaag zei de gynn nog dat ze de co wel had voorbereidt en ook een iets andere plaats in de ruimte had gegeven.de gyn dacht er toch wel aan.(ietswat ik eigenlijk niet had verwacht).

fijne en zonnige dag toegewenst

Hoop voor je dat er toch 1 doorgroeit. Succes woensdag. Fijn dat ze toch rekening houden met je verleden. Al had ik dat dan wel verwacht ;) het zijn professionals.

@Supertje, ook profs kunnen wat vergeten. (ik weet het zelf nog heel erg goed... in een situatie met mijn collega)

@Wenser,
dankjewel. Maar er komt vooruitgang in, zeg ik heel de tijd tegen mijzelf. We doen er al wat aan. Dat is al een stap. :)

Ja, dat mijn man er niet bij kan zijn. Daar hebben we vandaag een hele discussie over gehad. Hij vind dat het maar 5 min is. En dat ik de info wel door kan geven. Ik heb zelf zoiets van, het is de eerste cyclus op deze manier.. liever dan wel als je mee kunt. (soms niet ivm werk) Tuurlijk, 5 min is vrij kort. Maar ik moet er ook voor rijden, dus kun je net zo goed mee...
Hoe ging dat bij anderen?

Ik zit al helemaal te denken aan andere onderzoeken als clomid niet aan slaat, dat ik hem er dan zeker wel bij wil hebben, maar hij kapt dat direct af. Want we zijn nu pas hier mee begonnen en zo ver is het nog niet.
Wel heel goed van hem, om dat te zeggen.

Ik merk het morgen wel... ben eigenlijk helemaal neit zo benieuwd. Als ik iets denk of een beetje hoop heb, dan komt er toch weer iets uit wat ik niet verwacht. :$ Ik moet alleen 65 min ervoor wachten.... daar zal ik wel moeite mee hebben. Dan komen alsnog allemaal gedachten.
Maar ik heb tijdschriften bij mij. :)

Mijn man is alleen meegeweest toen hij zelf wat onderzoeken kreeg. Sterker nog, ik heb het beruchte potje voor hem naar het ziekenhuis gebracht. Bij hoge uitzondering ging hij op zaterdag een keer mee. Zo ging het ook met de echo's in de zwangerschap. De 20-weken echo en voor de rest alleen of met mijn moeder. Hij werkt van 8 tot 17 uur. En heeft praktisch geen vrije dagen. Ik heb het nooit erg gevonden. Maar ik ben sowieso erg onafhankelijk. Nu gaat hij alleen met bijzonderheden mee naar de kinderarts. Voor de rest is het mijn taak. Heb me dat zelf toebedeeld.

Hey Supertje,
wat fijn jouw mening/ervaring.
Dan zal het inderdaad lastig z\ijn qua werk om vrij ervoor te krijgen/vragen.

Ik ben ook erg onafhankelijk, maar ik zie het meer dat je het met z'n twee'en doet. Ik heb soms ook wel dompertjes, als ik het ziekenhuis uit loop. Gelukkig kleine dompertjes. Maar ik voel mij niet veilig in de auto als ik met betraande ogen rijdt... Maar ik wil wel veilig thuis komen... Maar goed... elke keer overleef ik het weer.
Zo ook gisteren:
Gisteren de check opeens bij een andere gyn. Zondag kon onze eigen gy nniet zeggen welke er dienst zou hebben.
Gelukkig nog een vrouwelijke. Ging wel op een iets andere manier, maar legde iets meer uit.
Slijm was nog steeds 5 mm en ik reageerde dat het vorige week ook al zo was.
Zei legde uit dat het pas dikker wordt als er een ei vrij komt. Dus dit is niet al te gek.
Eitjes, links veel. Rechts veel,1 grote maar die is pas 7 mm. En met 10 mm mogen ze mee doen voor de race.
Nu waarschijnlijk alleen a.s. zaterdag nog onderzoek en dan provera. Wel langer onderzoek, als dit follikel gaat groeien en boven de 10mm uit komt.

Zaterdag is wel de mannelijke gyn.
Ik moet er alleen naartoe, maar ik heb 's middags mijn eigen ding te doen en een vriendin op visite. Dus dat gaat wel goed komen. 10 uur afspraak, ben ik tegen 11 uur opas weer thuis. Van 12-19 uur is die vriendin er. :)

Hoop voor je dat die ene even doorzet. Maar je weet nu wel waarom het zelf niet ging. Je hebt toch echt een helpend handje nodig. Zet em op zaterdag. Je kunt het! Zo'n eerste ronde is ook erg spannend en verwarrend allemaal. Hoop niet dat je er veel nodig hebt, maar het wordt wel makkelijker en meer routine. Succes!

Terug
Bovenaan