Vandaag eerste echo... nav clomid

Ik weet zeker waarom het niet vanzelf ging. fijn dat ze dan hulp kunnen geven. :)
Vandaag de laatste keer geweest, dag 21. slijm is iets dikker geworden en rechterkant is 8 mm. Dus veel te weinig. volgende keer 2 tabletten clomid per dag.

vannacht een slechte nacht gehad, omdat ik wist dat die mannelijke gyn het zou doen. uiteindelijk is het goed bevallen. Veel beter dan ik in gedachten had. Ik heb mijn handen wel fijngeknepen, maar de volgende keer zal dat zeker minder zijn. :)

Denk dat ik zo al mijn angsten deze eerste ronde wel heb overleefd en ben aangegaan. Dus nu is het wachten op de volgende ronde. Morgen aan de provera.

Dank voor jullie steun deze eerste ronde. :) Echt superlief! :) Heel erg bedankt!

Jullie ook erg veel succes deze en misschien komende ronde. Hopelijk zijn jullie ook snel zwanger.

balen van dit rondje meid. Vol frisse tegenzin naar het volgende. Fijn dat de mannelijke gyn mee viel. Dat geeft weer een klein stukje vertrouwen. En het wordt steeds makkelijker hoor. Hoop alleen dat het niet heel vaak nodig zal zijn. Want dat zo goed nieuws betekenen ;)

Voor mij voorlopig geen zwangerschap meer. Ik heb 2 prachtige wondertjes mogen krijgen. Maar die hebben wel de nodige zorgen op dit moment. Ik hoop ooit misschien nog wel een wondertje te mogen krijgen. Ik kan het gewoon niet laten om hier nog mee te leven haha.

Terug
Bovenaan