Hey, daar ben ik dan!!!!
Kwam gisteren pas thuis en was gebroken.
Onze kanjer heet Kevin en woog 4090 en dus een flink ventje.
Toen ik in het ziekenhuis aan kwam moest ik eerst aan de ctg en kreeg spontaan weeën. Die werden steeds heftiger en kwamen steeds vaker en duurde steeds langer.
Eerst zou ik om 14u naar beneden gaan en toen zou er iemand tussen komen, maar omdat de weeën steeds heftiger werden is er snel besloten dat ik naar voren werd geschoven in het program en ging al om 13u naar de ok.
de ruggenprik waar ik vreselijk tegen op zag viel me 100% mee. Ik had een jonge jongen bij me die me overal doorheen praatte en me op mijn gemak stelde. Dit was echt heel fijn.
Kevin is een heerlijk ventje en slaapt prima(nog wel)Hij spuugt wel regelmatig. Hopen dat dat snel beter wordt.
Dylan is als grote broer reuze trots en heeft hem al een paar keer de fles gegeven.
Hij is echt heel lief voor hem.
Mijn eigen herstel vind ik zelf wat tegenvallen.Vooral mijn bekken(heb bekkeninstabiliteit)doen nog erg zeer.
De druk die Kevin erop uitoefende zorgde ervoor dat ik de laatste weken minder last had, maar nu hij eruit is is het in alle hevigheid weer terug. :-(((
Ik heb gelukkig een ferme kraamverzorgster, die zorgd dat ik mijn rust serieus neem. Ze gaat heerlijk haar eigen gang e heeft het huishouden al aardig op de rit. Alle was is al weer weg, bed gedaan, badkamer gedaan en ik hoef niks te zeggen, gaat allemaal vanzelf. Heerlijk en ze blijft t/m vrijdag.
Nou meiden voor degene die nog moeten, zet hem op!!!!
En dan genieten, doe ik ook van mijn jongens.
Evelien