A ANONYMOUS_USERNAME jun 1, 2009 #17 ow wat lekker zeg je ventje in je armen en je huishouden helemaal op orde! geniet ervan en ik hoop dat je weer snel hersteld! Groetjes Raya 37 weken en 1 dag
ow wat lekker zeg je ventje in je armen en je huishouden helemaal op orde! geniet ervan en ik hoop dat je weer snel hersteld! Groetjes Raya 37 weken en 1 dag
A ANONYMOUS_USERNAME jun 1, 2009 #18 Van harte gefeliciteerd! Wat een lekker mannetje, genniet ervan! Groetjes
A ANONYMOUS_USERNAME jun 3, 2009 #19 wat een mooi mannetje!!!zucht ik wil ook!!!!(alleen geen mannetje want dan hebben ze het verkeerd gezegt)en is alles roze! groetjes nienke
wat een mooi mannetje!!!zucht ik wil ook!!!!(alleen geen mannetje want dan hebben ze het verkeerd gezegt)en is alles roze! groetjes nienke
A ANONYMOUS_USERNAME jun 3, 2009 #20 Van Harte Gefeliciteerd met Kevin. Wat een snoepie is het, om op te vreten! geniet lekker van je kraamweek en ik hoop dat je bekken snel weer normaal wordt. Groetjes Nanda, morgen 39wk zwanger
Van Harte Gefeliciteerd met Kevin. Wat een snoepie is het, om op te vreten! geniet lekker van je kraamweek en ik hoop dat je bekken snel weer normaal wordt. Groetjes Nanda, morgen 39wk zwanger
A ANONYMOUS_USERNAME jun 3, 2009 #21 van harte gefeliciteerd met jullie mooie zoon en broertje! geniet lekker van je mannen en rust goed uit!
van harte gefeliciteerd met jullie mooie zoon en broertje! geniet lekker van je mannen en rust goed uit!