vandaag/morgen nod, heel zenuwachtig.. morgenochtend al testen???

Hoi MissC,

Ik ben afgelopen 2 augustus bevallen van ons zoontje Tijs. Wij zijn nog niet bezig voor een tweede kindje. Maar omdat het bij ons ruim 2 jaar heeft geduurd voordat ik zwanger was lees ik hier nog regelmatig en reageer ik op berichtjes als ik denk er iemand mee te kunnen helpen. Ik weet zelf hoe fijn ik het vond om hier antwoorden te vinden waar ik wat aan had.  Ik hoop dan ook dat mijn aanwezigheid op prijs wordt gesteld.

We willen wel een tweede kindje, maar wachten daar nog eventjes mee (een half jaartje ofzo voor we weer beginnen).

Maar voor jou blijft het nu wel heel spannend zo! Hopelijk heb je van het weekend positief nieuws!

Groetjes,
mama van Tijs

hoi meiden,

jammer genoeg hier  gisteren rode duiveltjes gekomen!!!
31 dagen.. dus ga er bij volgende cyclus ook vanuit dat het 31 dagen zal kunnen zijn..
is eisprong dat ook op/rond 14e dag???
misschien gewoon na ongi echt vanaf het begin om de dag vrijen (vind klussen zo'n rare benaming ervoor)
jammer, maar wel zekerheid.. nu hopen op een baby in 2007..

groetjes missC

Balen meid!   hopelijk volgende ronde meer succes.
Je eisprong heb je gemiddeld 11 tot 14 dagen voor je volgende menstruatie. Het is dus lastig te bepalen wanneer je je eisprong hebt bij een onregelmatige cyclus.

quote: missC reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-12-2006 09:33:22'));

hoi meiden,

jammer genoeg hier  gisteren rode duiveltjes gekomen!!!
31 dagen.. dus ga er bij volgende cyclus ook vanuit dat het 31 dagen zal kunnen zijn..
is eisprong dat ook op/rond 14e dag???
misschien gewoon na ongi echt vanaf het begin om de dag vrijen (vind klussen zo'n rare benaming ervoor)
jammer, maar wel zekerheid.. nu hopen op een baby in 2007..

groetjes missC

Hee miss c

Jammer joh.. Echt balen voor je..
Ik had gehoopt dat we samen misschien zwanger zouden zijn.
Nou bij mij nog niks... Ik wacht nog even met testen..
Ik hoop voor je dat het volgende keer raak zal zijn..

Liefs pas

Hoi meiden..

pas, al test gedaan??? of wacht je rustig nog een paar dagen af???

Ik weet het even niet meer, willen heel graag een tweede, maar eerste zwangerschap niet zo goed gegaan en twijfel nu weer of we nu wel voor een tweede moeten gaan... (die twijfel duurde al 2 jaar!!!), stap was nu eindelijk gezet) alles gaat goed nu, dochtertje ook de nodige gezondheids problemen achter de rug..
dan denk ik "waar beginnen we aan?"
maar ja, die kriebel he!!!
nog meer meiden met zo'n probleem???
adopteren zou voor mij ook een optie zijn, maar man vind het te duur..  hij vind dat dat geld voor de verkeerde dingen is.. als alles te goede zou komen voor wees/opvang huizen zou hij er minder problemen mee hebben.... jammer hoor, ik zou er zo voor gaan!!! mannen!!!! grrrrrr

fijn weekeind meiden, groetjes missC

Hoi Miss C,

jammer dat je ongi heeft doorgezet...
maar op naar de volgende ronde!! hopenlijk deze keer meer geluk!

heb even niet gereageerd, zijn   druk aan het klussen (in huis!!)
maar bijna klaar...
en dus ook de a.s babykamer.. onze klusperiode is rond de kerst dus hopen dat de feestdagen ons geluk mogen brengen...

mag ik vragen waarover je twijfelt voor een tweede?
je dochtertje wordt pas 3 jaar,  volgend jaar zou er dan 4 jaar tussen zitten.
 is toch mooi!   dus je man wil heel graag een tweede.

over zwangerschapstesten, ik heb ze ook besteld via internet, ging heel makkelijk.
en het scheelt een hoop in je portomonnee!
ik heb vorige week de predictor test gehaald en die was 12 euro!
dus ik ga ze van de week weer vast bestellen. komt ook niet op te staan waar het vandaan komt.. betalen via eenmalige machteging.

heb jij ook zo ´n last van puistjes? ik wel het gaat nu weer iets minder worden maar het zal nu ook wel komen door al die chocoladeletters!!!
normaal had ik er nooit geen last van.

mag ik vragen ben jij na de zwangerschap weer begonnen met de pil?

en is de meiden kamer van je dochtertje mooi geworden??

Fijne Zondag!!!

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

even gelijk antwoord geven.
Ik heb mijn dochtertje ruim 13 maanden borstvoeding gegeven, en toen ik daarna ongesteld ben ik aan de pil gegaan en met condooms gevreeen.
Mijn zwangerschap was bepaalds geen pretje en ik was als de dood om weer zwanger te worden.. (was na stoppen van de pil gelijk zwanger)
IK ben nu dus 2 maande geleden gestopt, hebben de laatste maand pas geprobeerd zonder condoom. en nu dus niet gelijk eerste maand.

Ik heb een rot weekeind achter de rug, ik zit gewoon even helemaal in de knoop...
Ik huil erg veel, enn heb vandaag zelfs mijn moeder verteld dat we bezig zijn voor tweede (normaal zou ik zoiets echt veel liever voor onszelf houden)

Ik heb in mijn zwangerschap van dochtertje het hellp syndroom gehad en dat was niet zo fijn, bij 29 weken in ziekenhuis opgenomen en bij 34 weken gehaald via spoed  keizersnee. ( eerste weken van zwangerschap bloedverlies gehad en halverwege zwangerschap thuis gezeten omdat baby niet goed groeide) na keizersnee  werd ik nog zieker dan ik al was. (heb dochtertje 's avonds pas gezien terwijl ze om 8.50 geboren is... heb de eerste weken op automatische piloot geleefd... (dochtertje 5 weken ziekenhuis gelegen) pas na een paar maanden kwam de grote klap bij mij en heb ik bij psychiater een verwerkings therapie gehad.
ik was zo verdrietig en heb veel gehuild (en dat terwijl ik zo trots   was op mijn kleine vechtertje!!) was namelijk ook ziek bij gebooorte, hebben haar een half jaar lang 8 keer per dag moeten prikken.. en dat deed ik omdat het nodig was. toen dat niet meer hoefde keek ik terug en vond het verschrikkelijk dat ik dat kleine hummeltje van 4 pond helemaal lek heb geprikt.het was gewoon heel heftig allemaal.

de kans op nog een keer hellp syndroom is bij mij 25%.. dan weten ze dus niet of je het krijgt, zo ja wanneer in zwagerschap en hoe erg....
ik had nu de knoop doorgehakt (na al ruim 2 jaar sterke wens voor tweede) maar nu ga ik weer twijfelen!!! vandaar de kreet "waar beginnen we aan" in vorige berichtje...
een heel verhaal... ik hoop gewoon net als ieder ander op een zwangerschap die dan ook nog eens onbezorgd zal verlopen.... maar onbezorgd zal het niet zijn als het zover zal zijn.....

we hebben nu besloten niet dwangmatig te vrijen. we zien wel hoe het loopt. de dagen rond nod zijn niet fijn voor niemand...
Ik denk dat ik iets rustiger wordt als het eenmaal zo ver is..
nu even naar boven, dochter ziek huilt
doeiiii

Hoi MIss C,

hoe gaat het nu met je?
je hebt idd al veel meegemaakt, je dochtertje is een echt vechtertje geweest.
en in zo`n klein hummeltje te moeten prikken zal idd echt niet prettig zijn geweest.
ik hoop dat het nu wat beter met je gaat, het valt allemaal niet mee!
ik begrijp dat je nu dan twijfelt, de kans is dus 25% dat het terug komt.
ik zou zeggen praat er goed over met je man, want hij zal er dan ook zeker moeten zijn voor je om je te steunen.   je hebt dan ook niet alleen bij jezelf maar ook met je dochtertje veel meegemaakt.
ik hoop dat het allemaal goed komt en volg je hart met het maken van jullie beslissing.
als jij er voor wilt gaan zullen mensen om je heen je vast en zeker steunen.

Sterkte! en ik hoop dat het allemaal goed zal komen!

Liefs, Bianca

Terug
Bovenaan