Vandaag naar het LUMC geweest en beslissing genomen

Lieve Inge,

wat een vreselijk vooruitzicht, maar inderdaad weinig keuze in deze.
Ik hoop van harte dat het in elk geval resulteert in een gezond kindje aan het eind van je zwangerschap. Maar wat moeilijk om een kindje op te moeten geven.
Heel veel sterkte!

Hai Inge,

Ik ben niet zo'n actieve deelnemer aan dit forum, meer een passieve...
Lees dus wel al je berichtjes. Heb er niet eerder op gereageerd. Niet omdat het me niet raakt, of dat ik niet meeleef, maar ja wat moet je toevoegen, wat kun je doen.
Op mijn manier laat ik je nu  toch even weten dat ik met je meeleef en hoop voor jullie op de best mogelijke uitkomst. Heel veel sterkte gewenst in het ziekenhuis en ook daarna uiteraard. Ik hoop dat je uiteindelijk mama mag worden van tenminste 1 gezonde hummel. Ik zal je volgen!

Hou je taai!

Martine

Hoi Inge,
Wat fijn dat jullie zo goed geadviseerd worden door de artsen. Ik dnek dathet heel goed is dat er een beslissing is genomen. Helaas weet je toch al dat dat ene kindje nauwelijks kan overleven, of eigenlijk niet. Ik denk dat er niets zo erg is als die onzekerheid. Dat je nu geholpen wordt, maakt de situatie niet minder erg, maar hopelijk wel minder onzeker. Wij blijven hier voor jullie duimen!
Veel liefs,
Patricia

Wat een moedige, maar gevoelsmatig onmenselijke beslissing hebben jullie moeten nemen.
Heel veel succes met de ingreep, iedereen zal duimen dat deze naar omstandigheden goed en soepel verloopt, zodat jullie 1 kindje levend in jullie armen kunnen sluiten!!!
Dat andere kindje blijft voor altijd jullie kindje, ook al zal het niet levend ter wereld komen. Dus inderdaad voor altijd een tweelingmama. (ook voor het overlevende kindje erg belangrijk, want die moet zijn/ haar broer/zus ook missen)
Heel veel sterkte komende tijd! Op een goede afloop voor het gezonde kindje!!
Mira

Hoi inge,

Wat vreselijk toch allemaal voor jullie!!! En ook zo'n keuze moeten maken is toch het moelijkste wat er is voor jullie!!! Wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd, dat zullen jullie nodig hebben!!!
Hoop dat de operatie goed verloopt en dat het andere kindje er goed doorkomt, en ook dat je zelf er goed uit komt!!! Denk aan jullie!!!!

Liefs sandy

Terug
Bovenaan