Vandaag naar het LUMC geweest en beslissing genomen

Hi Inge,

Voor iedereen die zwanger is is dit heel erg om te lezen. Je probeert je voor te stellen hoe het zou zijn als het jou zou overkomen. Het vergt heel veel kracht van jullie om dit allemaal te doorstaan en daar heb ik heel veel respect voor. Als het kindje geen kansen heeft dan is dit de beste oplossing. Voor het andere kindje hoop ik maar dat het lekker door kan groeien en een gezonde baby mag worden. Ik wens het jullie echt zo ontzettend toe. En vergeet niet; je bent  hoe dan ook  moeder van deze 2 kinderen en dat zul je altijd blijven

Ik hoop dat alles goed zal gaan en wens jou en je man heel veel sterkte toe.
We horen wel weer van je hoe het is afgelopen.

lfs nous

Hoi Inge,

Ik wil je heel veel sterkte, troost en liefde toewensen voor de komende tijd. Dit is een hele moeilijke en ingrijpende beslissing geweest (een half jaar geleden is mijn zwangerschap na 23 weken afgebroken).

Ik hoop dat jij een je man dit een plekje kunnen geven en uiteraard een verdere gezonde zwangerschap hebben.  

Je zal altijd de mama van 2 kindjes zijn, daar verandert niemand wat aan.

Janneke  

Lieve Inge,

Wat een  verdriet. Het moet kennelijk zo gaan, lieve Inge, hoe erg het ook is.

Ik wens je nog meer kracht  en vooral (be)rust(ing) toe. Denk hier maar aan als je die sloffen van Klara aantrekt. Want zo bizar is het:  afscheid nemen van een droom en je ondertussen bezig (moeten )houden met de werkelijkheid (oa iets ogenschijnlijks onbelangrijks als je sloffen).

-Laat die sloffen maar symbool staan voor je kracht en je door alle dromen, ook deze nachtmerrie, heenslaan. Sloffen van Klara zijn sterk, onverslijtbaar en staan met beide voeten op de grond, tis maar dat je het weet.

Ik denk aan jullie!

Liefs Lara (tochter von Klara)

Jee wat een moeilijke beslissing om te nemen zeg, maar ik denk dat je inderdaad niet zoveel keus hebt. Ik hoop dat het goed gaat donderdag en dat je andere kind er goed doorheen komt. Succes en sterkte!

Lieve Ing,

Wat vreselijk om dit allemaal mee te moeten maken.
Ik volg je al vanaf dag 1. Zowel op deze site als op je eigen site.

Ik wens jou en je partner heel veel sterkte en dat alles maar zeer voorspoedig mag gaan.

Ik zal donderdag een kaarsje voor je opsteken.
Ik leef met jullie mee,

Liefs xx

Lieve Inge.
Ik denk dat ik niet veel kan zeggen, en jullie alleen héél erg veel sterkte wensen. Ik zal aan jullie denken en hopen dat jullie in ieder geval 1 gezond kindje in jullie armen mogen houden over een paar maandjes!
Hou je sterk!!
Liefs, Anne-Marie

Terug
Bovenaan