Vandaag NOD maar nog niet ongesteld en test negatief...??/

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb vandaag mijn NOD dag en tot op het heden ben ik nog niet ongesteld geworden. Ik heb al wel een test gedaan vanmorgen maar die was ook negatief. Ben nu toch bang dat deze ronde weeeeeer mislukt is. Heb er zo de balen van. Ik had echt een goed gevoel aan deze maand en ook omdat ik nog niet echt ongesteld-word klachten had. Maar het zal wel niks worden, een negatieve test voorspeld weinig goeds.

Groetjes Silli

heb geduld misschien kun je over een paar dagen positief testen

Hoi Silli,

Hier het zelfde geval. Nog steeds niet ongi, maar ook geen positieve test. Welk klachten die niks met ongi te maken hebben. We blijven hopen he. Zolang dat bloed niet komt hebben we allebei nog een kans!

Heel veel succes!

Liefs Supertje

hoi hoi,

met het warme weer kan je cyclus ook veranderen zei iemand laatst tegen mij dus misschien is dat het ?

groetjes mini

Ja je cyclus kan inderdaad met het warme weer veranderen, maar even wachten met testen want misschien ben je gewoon zwanger!

Succes!

hier al 4dg overtijd en test negatief... bah rot gedoe
s6

Ik had gisteren ongesteld moeten worden.
Wel heel klein beetje bloedverlies maar dat was zo weinig, kan nooit mijn ongesteldheid zijn!
Heb nu ook geen klachten die op ongesteldheid wijzen.
Als ik het weekend nog niet ongesteld ben ga ik een test doen. we hebben nu al zo vaak een test gedaan die negatief was, ik wacht het nu even af, het warme weer kan ook nog invloed hebben natuurlijk.

Succes meiden!

ik heb gisteren bloedverlies gehad, nu niets meer zo raar

Terug
Bovenaan