Vandaag NOD maar nog niet ongesteld en test negatief...??/

hoi meiden,

Helaas ik ben zondag gewoon weer ongesteld geworden. Balen! Ik voelde me echt teleurgesteld. Alweer niet gelukt. Gaan we alweer ronde 11 in, wordt er echt een beetje moedeloos van.

@ilse85 > hoe is het met jou?
@shopgirl > nog steeds niet ongesteld? Ik hoop voor je dat het uitblijft.
@supertje > jij had het zelfde als ik schreef je, hoe staat het ermee?

Groetjes Silli

@ silli, nee ik ben nog steeds niet ongesteld. Gisteren weer een heel klein beetje bloedverlies maar leek meer wat oud bloed zeg maar.
Ik heb ook wel een gehoord dat als je zwanger bent je in het begin wat bloed kan verliezen vanwege het nestelen in de baarmoeder. Klopt dat?

Ik duim voor jullie meiden!

@silli, hier had ik gisteren een positieve test in mijn handen. Kan het nog steeds niet geloven. Ronde 19 was raak. Zonder hormonen dit keer. Wel balen weer voor je zeg. Hoop dat het sneller raak is bij je dan bij mij.

@shopgirl Kan hoor bloedverlies. Ook op de dag dat je normaal ongesteld zou moeten worden kun je een beetje bloed verliezen. Blijven hopen meid.

Liefs Supertje

@shopgirl > het klopt idd dat je met de innesteling wat bloed kan verlieze. dus het zou zo maar kunnen dat het deze keer gelukt is. Ik hoop het voor je.

@supertje > wauw!!!!! van harte gefeliciterd. Super gaaf zeg! Ga er lekker van genieten.

Groetjes Silli

Mijn ongi tot nu toe:
4juli ongesteld geworden

5juli niks meer

6juli overdag ongi

6juli avond niks meer....

Helaas, vanmorgen toch ongesteld geworden. En net nu ik me voorgenomen had vandaag een test te halen omdat ik het wilde weten.
Ook meteen heel erg ziek van vanmorgen, nog nooit eerder gehad, helemaal spugen enzo. Hopelijk is dat eenmalig!

Bij de rest al iets meer bekend?

Dat is weer balen meid. En zeker als je er ook nog zo beroerd bij bent. Alsof het nog niet genoeg is dat je ongi bent. Hoop dat je snel wat opknapt en dat de volgende ronde raak is. Neem vandaag lekker een dag om even " zielig" te zijn. Ik vond dat altijd heel prettig die eerste dag. Daarna kon ik er wel weer tegenaan.

Liefs Supertje

Terug
Bovenaan