Vandaag NOD maar nog niet ongesteld en test negatief...??/

Ohhh shopgirl, wat jammer!
Ben het helemaal met supertje eens: effe zielig-modus vandaag, heb je verdiend!

Dikke kus van mij in elk geval :)

X

Wat balen zeggen shopgirl, het leek zo de goede kant op te gaan.

Groetjes Silli

wat lief jullie reacties!!!
Zit nog niet zo lang op dit forum en niemand weet dat we er mee bezig zijn dus dan is het wel lekker om er hier even over te kunnen kletsen.

Heb vandaag toevallig vrij dus ga lekker in mijn tuintje zitten. En inderdaad, wie weet zijn wij de volgende x aan de beurt.

Ik zit er ook nog niet zo lang op hoor. Ben in mei begonnen op het forum als het langer duurt en ben eigenlijk pas een paar weken hier ook wat actief. Had er nooit bij stil gestaan dat er sites voor zijn. (ben een digibeet denk ik). In mijn omgeving wisten alleen mijn ouders het op het moment dat we naar het ziekenhuis moesten voor volgende stappen. Mijn vader is inmiddels overleden en ik kon tegen mijn moeder mijn mond weer eens niet houden. Het is zeker fijn om hier wat te kunnen vragen, klagen en wat dan al niet meer. Iedereen op deze site wil graag zwanger worden en het is makkelijker om met "lotgenoten" te praten. Daarbij is het ook nog eens anoniem.

Geniet in ieder geval van je vrije dag, lekker een reep chocola naar binnen en morgen weer met frisse moed er tegenaan.

Veel succes

Supertje

Terug
Bovenaan