Vandaag NOD....

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Vandaag mijn NOD maar ik denk niet dat het raak is hoor! Heb afgelopen donderdag getest en die was negatief, ook veel te vroeg natuurlijk.....

Ik ga op z'n vroegst morgen pas weer testen want de afgelopen 2 rondes zat ik opeens op een cyclus van 30 dagen i.p.v 28 dagen (zoals altijd) Ik hoop natuurlijk dat de duivels weg blijven want anders gaan we door naar ronde 16! Heb wel alle ongi verschijnselen maar goed..... eerst maar weer afwachten!

Straks gezellig Sinterklaas vieren met de hele familie! Ik wens jullie een hele fijne zodag en een gezellig Sint feest!

Zijn er nog meer dames op het wachtbankje? Ik ga alvast duimen! *********

Liefs Lynn.

Heel veel plezier vandaag met sinterklaas vieren... En ik zal voor je duimen dat je positief test!

Gelukkig heb je afleiding vandaag! Hopen dat de sint jou een mooi wonder schenkt! Fijne dag
Liefs

Hoi, ik hoop zo voor je dat ronde 16 niet nodig is! Ik ga echt heel hard voor je duimen! Wij wachten ook af, bij een ronde van 28 dagen is het dinsdag zover, anders vrijdag...

Hier ook straks een sintfeestje, sinterklaas komt ook nog eens op bezoek dus ik ben benieuwd...

Succes met wachten!

Liefs Sabien

hey...

blijf voor je duimen hoor...

ook ik zit op wachtbankje....

xxx

Mijn duimen draaien hard door! Ik zit ook weer op de wachtbank, gezellig met z'n allen!

X

Toch wel spannend! Ik ga ook heel hard voor je duimen. En voor mijzelf, ik heb morgen NOD. Maar das pas dag 25 en heb ook wel eens 26 of 28 dagen gehad. Dus nog even afwachten... Duimen op beiden goed nieuws.

gr en fijne sinterklaas!
Wenser

Terug
Bovenaan