Vandaag NOD....

Hallo dames,

Net weer een testje gedaan en weer: negatief!! :-(
Het lijkt me nou zo leuk om eens een keer een positest in handen te hebben maar goed.....Laat de duivels dan maar komen.....Ik denk dat ik nu gewoon een cyclus heb van 30 dagen. Op naar ronde 16 en op naar de uitslagen van woensdag!

@Wenser: Ik ga voor je duimen!!

he bah vervelend dat je test weer negatief is:-(...
ben benieuwd naar je uitslagen woensdag.

liefs!!

Hey Lynn,

Wat jammer nou! Weer een nagatieve test!!
Ik hoop van harte dat jullie met de uitslagen van woensdag echt verder kunnen en dat je na ronde 16 wel een positieve test hebt!!

Ben je dan alsnog in december aan de beurt of moet je net als Daisy wachten op je volgende cyclus? Dan wordt het helaas januari?
Maar dan kan 2012 nog een super jaar voor jullie worden!!!

Balen van die laatste test, hopelijk was die gewoon fout en test je binnenkort toch positief!

xx Jolijn

Hai Mascha,

We krijgen indd woensdag de uitslagen en pas dan weet ik meer! Ik heb geen idee hoe snel of langzaam het dan zal gaan en welk pad we gaan bewandelen. Het kan dus nog alle kanten op! Ik denk overigens niet dat het zo snel zal gaan, er zullen nog wel maanden overheen gaan. Als de rode duivels komen (vandaag of morgen) dan is mijn nieuwe NOD begin Januari 2012. Ik heb wel gelezen dat ze pas met IUI gaan beginnen als je al 2 jaar bezig bent en da's volgens mij bij Daisy het geval aangezien zij nu in ronde 33 zit.

Tja....we wachten gewoon eerst woensdag af! Bedankt voor je lieve bericht! Hoe gaat het met jou?

Lieve Lynn

Ik vind ronde 16 ook al rijp voor IUI hoor!

Ik wist niet dat ze een bepaalde grens trokken... Jij weet ook nog niet of het IUI gaat worden of iets anders. Ik hoop dat je daar woensdag meer over te weten komt.

Ik heb ook voorhoofdholte ontsteking.... Maar vandaag aan de ietsiepietsie betere hand...
Vanmiddag moet ik even voor mijn zoontje naar de HA (zit op zijn romp helemaal onder de vlekken,lijkt wel exceem) en dan vraag ik meteen of de uitslag van mijn schildklier binnen is, was vrijdag nl nog niet het geval.

Lief dat je daar naar vraagt!!

Op naar woensdag dus....zeker weer een spannende dag!! Ik zal weer aan je denken!!

Hai meid,

Tja....Dat vind ik ook na ronde 16! Hahaha!! En je hebt gelijk, ik weet ook helemaal niet wat het gaat worden maar ik ben me er wel al beetje in aan het verdiepen! Je weet maar nooit! ;-)

Ooooh, die vreselijke voorhoofdsholteontsteking! Bah!! Ik ben er ook na 6 weken nog steeds niet helemaal vanaf, erg hardnekkig hoor! Beterschap!!

Wat naar voor je zoontje zeg, hoop dat hij gauw van die exceem/vlekken af is! Ben ook benieuwd of je uitslag al binnen is....Sterkte!!

Ik laat uiteraard woensdag wel weer wat weten!!

Hey Lynn,
wat jammer dat je geen positieve test in handen hebt.
Succes woensdag.
sterkte, liefs,

Terug
Bovenaan