Vandaag NOD....

@Mascha: sterkte voor jou en voor je zoontje. Apart die vlekken.

Helaas ik ben weer een ronde verder, ronde 7 inmiddels. Gaat ook wel weer hard en wordt ook wel moeilijker om steeds weer positief door te gaan. Meestal na een dag voel ik me wel weer iets positiever.

Ik zit ook met een ziek kindje thuis. Ze heeft gisteren de hele dag overgegeven en vandaag hangerig, huilerig en verhoging. Gelukkig hoeft ze pas donderdag weer naar de creche. Hopelijk is ze dan opgeknapt.

Lynn, ik duim voor je, wie weet. Heb trouwens nooit gehoord dat je pas met 2 jaar IUI krijgt. Ik was bij mijn vorige zwangerschap anderhalf jaar bezig en zou net weer een afspraak maken voor vervolgstappen, waar IUI al ter sprake was gekomen. Toen bleek ik gelukkig zwanger.

gr.
wenser

Wat jammer meid, hoop dat de arts woensdag wel positief nieuws brengt.

Hai Wenser,

Wat vervelend dat je meisje ziek is! Beterschap!
Klote dat je ook weer een ronde verder moet.... het is indd moeilijk om positief te blijven maar ja....da's wel het beste. Heb er ook vaak op mijn NOD last van en daarna gaat het ook weer beter, het is tenslotte wat het is!

Over die IUI....Dat het ik alleen maar gelezen op de site van ons ziekenhuis, weet niet of dat dan ook zo bij iedereen is en ik loop zo ook wel erg op de zaken vooruit. Heb nog niet eens de uitslagen hoor! ;-)

Ik hoop dat we de volgende ronde aan de beurt zijn!

Fijne avond en een knuff Lynn.

@Alle meiden: bedankt voor jullie lieve reacties! Xx

Terug
Bovenaan