Vandaag prikles

Hoi meiden,

Lang niets van me laten horen, want er gebeurde bij ons niet zoveel. Wachten tot we konden gaan starten met IUI. Nu heb ik vanmiddag prikles, dacht dat het me niet veel deed maar ben nu toch een beetje zenuwachtig. Ook omdat het "traject" voor mijn gevoel nu echt gaat beginnen. En het is ook wel eng, jezelf prikken. Wie gaat er nog meer beginnen met IUI of is ermee bezig?

Groetjes

Wij hebben 6iuis gehad aantal keren met clomid en aantal keren met puregon spuiten. vond het wel meevallen, is ook maar klein spuitje, was goed te doen zeker voor iemand zoals ik die al een hekel aan naalden heeft, haahaha.
dus eerste iui hoop dat jou het meer geluk brengt dan ons.

Wij zijn nu in afwachting wanneer te starten met ivf.

Succes.

Gr WEndy

Ik zag er toen ook tegenop om te spuiten, de eerste keer heb ik geloof ik ruim een half uur met dat ding in mijn handen gezeten, want ik durfde niet.
Toen ik klaar was dacht ik was dat nou alles.
Maar een dag later zat ik weer. (hahaha).
Maar als je de eerste maand maar door bent ermee, dan is het automatisme.
Wij zijn ook in afwachting van het ivf.
4 Oktober eerst het spermaonderzoek, en praten met zo een akelige sociaal werker, waar dat nou nut voor heeft.

Nou Alabama heel veel s6.

Groetjes pxdt44

Ik heb 6iui's achter de rug inmiddels 3de IVF achter de rug,dus heb mij zelf aardig lek geprikt.Ik ben zelf verpleegkundige en sta altijd aan andere kant en prik normaal andere.Blijf het na al die keren niet prettig vinden en laat het vaak mijn man doen,die ook verpleegkundige is.

Gr. Suusje

Dank voor jullie reacties! Ik moest gisteren proef-prikken, maar het viel me heel erg mee. Ga er maar niet teveel over nadenken allemaal, heeft toch geen zin. Balen dat jullie alle 3 al een stadium verder zijn. Hoop dat we binnenkort allemaal zwanger zijn! We zijn bijna de enige nog over van de "oude" garde.

Hoi,

ik heb deze week ook "prikles" gehad.
We hebben eerst 3x IUI met Clomid gehad en nu wordt het dus prikken met puregon.
Ik vond het ook wel meevallen, maar ik baal er wel van. Het aantal kansen wordt steeds kleiner, IVF komt zo steeds dichterbij...
Gisteren weer echt een baaldag, weer ongi geworden, nu dik 2,5 jaar bezig pfffffffffff....
En bij de IUIs was telkens alles goed: 2 eitjes, goed zaad, waarom lukt het dan niet??? Baal baal!! (maar dat mag hier even, toch ;)

Succes allemaal!!! Hopelijk kunnen we dit forum snel verlaten

Groetjes Janne

Hoi Janne,

Ben gisteren ook ongi geworden, we lopen dus een beetje gelijk. Jij alleen poging 4 en ik poging 1. Ik moet wel meteen Clomid en Puregon. Is er bij jullie een aanwijsbare oorzaak gevonden? Bij ons is het onverklaarbaar.

Ja, je snapt soms echt niet hoe het toch kan, ik heb altijd het idee dat er toch iets mis is, wat ze gewoon niet weten of zo.

Suusje, zit jij nu in de wachtweken van je 3e IVF? Wanneer weet je meer?

Ik ga voor iedereen (en mezelf) duimen!

Hallo meiden,

Janna@Denk dat wij allen wel met zekerheid kunnen zeggen dat we balen om nog niet zwanger te zijn.Wij gaan alweer naar 4 jaar toe :-(
Alabama@Zit nu inderdaad in mijn wachtweek.Afgelopen dinsdag 4de IVF gehad.Dit keer met een cryo (embryo die ze bij vorige poging in hebben gevroren)Nu dus nog 10dg wachten pfff duurt zo lang.Focus mij op ieder steekje,krampje.
Jij dus helaas weer ongesteld geworden.
Zijn jullie nu nog met iui bezig Alabama?

Gr. Suusje

Terug
Bovenaan