Vandaag prikles

Wij gaan nu beginnen aan IUI 1. Morgen beginnen met Clomid, ben heel benieuwd hoe ik ga reageren op de hormonen. Maar blij dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren. Ik duim voor je Suusje, die wachtdagen gaan zo langzaam he, vreselijk!

Hoi,
maar je loopt hier al wel al een tijdje rond toch?
Ken je al van oude garde.
Wij hebben 6iui's gehad,helaas geen enkele keer zwanger geweest.Ik had toen niet echt last van hormonen.Voelde mij lichamelijk veel beter dan nu met IVF.Die dosis van hormonen zijn stukken lager dan met IVF.Zit deze poging onder de pukkels en ben ook nog eens 4 kg aangekomen in het laatste half jaar.Terwijl ik echt altijd goed op gewicht blijf.
Succes met de iui.Hoop niet dat je zo'n lange weg als ons moeten begaan.

Groetjes suusje

Hoi,

Ja we zijn nu bijna 2 jr bezig, we hadden een tijdje "bedenktijd" om aan de behandelingen te starten, omdat er bij ons geen duidelijke oorzaak gevonden is. Heb gisteren de eerste dosis Clomid gehad, vandaag spuiten en Clomid. Gisteren een beetje hoofdpijn maar verder geen klachten. Ga er positief vanuit dat het zo blijft.

Balen zeg dat je zo'n last hebt van de IVF medicatie, het is al een zware tijd en als je dan ook nog aankomt en last hebt van pukkels ga je je daar ook niet beter door voelen. Hoop voor je dat alles deze keer beloond gaat worden!

Groetjes Noor (Alabama)

Fijn dat je geen bijwerkingen hebt, ik weet nog goed dat ik van clomid hele erge opvliegers kreeg, gewoon niet leuk meer, last van wazig zien en voor de rest ben ik laatste half jaar door die medicatie rond de 8kilo aangekomen, ben weer heel goed op aan het letten met mn gewicht, maar gaat met moeite eraf en ik weet dat het met ivf nog meer wordt, nou ja liever wat aankomen dat we dalijk een misschien een wondertje krijgen dan gaan lijnen en geen ivf.

Het zwanger worden is zwaar op eze manier, morgen weten we meer wanneer we gaan beginnen met ivf.

Spannend.

Succes alabama.En ook de rest dat we maar snel zwanger mogen worden want de oude garde moet maar eens naar het zwanger forum, als dat is in 123 zou kunnen.

Succes allemaal. Ik zal voor jullie allemaal duimen

Hoi,
Oké dacht je al te kennen van tijdje terug.Voel mij deze poging echt zwaar brak,beetje grieperig erg moe en met vlagen misselijk.Krijg daardoor weer een beetje hoop,maar wil mij er juist niet teveel op focussen en hopen.1ste wachtweek zit erop.
Bij ons ook geen verklaarbare reden waarom het niet lukt.Gewoon pech??
Ga inmiddels na 3de poging wel denken dat het met innestelling te maken heeft.
We gaan maar weer duimen.

Jullie ook succes.
Groetjes Susan

Hoi,

@Suusje: heb je een beetje afleiding? Ik probeer voor de avonden wel wat dingen in te plannen in de laatste week, zodat ik er niet zoveel aan denk. Maar aan de andere kant heb ik nooit zo'n zin om weg te gaan, is bankhangen erg aanlokkelijk.

@Wendy: Jij ook veel succes. Krijg je vandaag de rondleiding, uitleg in het zh etc met andere stellen samen? Jullie doen toch mee aan Babyboom, gaat er dan ook een camera overal mee naartoe?

Nog een vraagje voor ervaren spuiters. Voor je prikt moet je een huidplooi vastpakken en daarin prikken. Maar als de naald er dan inzit, laat je dan die plooi los of doe je dat pas als de naald er weer uit is. Zat ik me gisteren te bedenken toen ik dit voor het eerst moest doen.

Hoi,

@ alabama. Begrijp ik goed dat je puregon en clomid tegelijk hebt?? Is dat niet dubbel?
Ik heb eerst 3 maanden Clomid gehad en ben nu deze maand begonnen met puregon (geen clomid meer dus)
Volgens mij houd ik de huidplooi tijdens het prikken vast en laat pas los als ik klaar ben, gaat automatisch eigenlijk.

Succes verder!!!
Groetjes Janne

Hoi Janne,

Dank je voor je reactie. Moet vanavond weer spuiten dus hoop dat het nu beter gaat.

Ik denk dat het bij ieder ziekenhuis anders is wat ze voorschrijven. Bij ons is dit een vast schema, 5 dagen Clomid en minimaal 3x 75 eenheden Puregon.

Morgen 1e echo om te kijken hoe het vordert, spannend.

Groetjes

Terug
Bovenaan