Vandaag prikles

Nee, ik had al eerder rondleiding gehad, over ong 5 wkn beginnen emt de ivfbehandeling, moet misschien nog een kijkoperatie ondergaan, jippie, nog 1. Maar niet heus, maar ja.

En vaan Babyboom, nee hoor ze komen neit bij iedereen filmen, ze volgen iedereen dmv mailcontact en bellen tot april, kan goed zijn als je nu neit wordt gefilmd dat ze later wel komen, we hebben een leuke dag gehad.

Succes met spuiten.

Gr Wendy

Hoi,

@alabama: wat een verschil per ziekenhuis zeg!
Ik had dus eerst alleen clomid. en nu dus alleen puregon en dan ook maar 50 eenheden per dag.

Ben benieuwd hoe je eerst echo is.
ik ben vandaag op dag 8 geweest en alles was nog te klein, zaterdag weer terug!
Met clomid had ik telkens de iui zo rond dag 12 (fijn, zo'n korte cyclus!) Nu even afwachten dus

Succes!!

Alabama@ja genoeg afleiding gehad.Afgelopen dagen alleen maar gewerkt dus dagen zijn voorbij gevlogen.Weekend vrij en op kraambezoek bij mijn vriendinnetje die net bevallen is.Wel heel moeilijk vind ik dat en vooral confronterend.Zij was binnen 1maand zwanger.
Nog 4dg wachten en dan weten wij het.Kan ieder moment ongesteld worden en dat wil ik natuurlijk niet!!
Iedere x als ik naar toilet ga ben ik blij als ik het nog niet ben.Al voel ik het ook nog niet aankomen.Laatste dagen erg rustig in mijn buikje.1ste dagen na terugplaatsing veel krampen gehad.Hopelijk was dat de innestelling.
Hoe gaat het bij jou met prikken?Loop je goed op schema?
Gr. Suusje

@Janne, ja inderdaad een groot verschil. Een vriendin van mij heeft alleen maar Clomid hoeven nemen en dat was in een ander ziekenhuis hier in de buurt.

Vandaag 1e echo gehad, dag 8. Er waren twee follikels in ontwikkeling, de ene iets kleiner dan de andere (1 mm verschil denk ik). Ik heb niet gehoord hoe groot ze waren, soms zeggen ze dat erbij. Moet maandag weer terugkomen.

@Suusje, ik ga vanavond thuis een kaarsje voor je branden, misschien helpt het!

Groetjes Noor

Hoi alabama,

Jij krijgt nu toch iui of niet?Dan is het wel fijn dat het nu 2 eitjes zijn.Als het er meer zijn staken ze de poging weer,omdat je dan weer kans hebt op overstimulatie.In ieder geval 2x zoveel kans nu toch?
Lief dat je zo met ons meeleeft.Hoop dat al dat duimen en hopen van iedereen bij ons de vruchten afwerpt.

Groetjes Suusje

Ja, ik krijg IUI, ben helemaal blij dat er 2 eitjes zitten, maar kan het ook zijn dat er nu eentje achterblijft met groeien?

Nog iets anders, wat ik heel confronterend vind bij ons in het ziekenhuis is dat je tussen de (hoog)zwangere vrouwen en vrouwen die met babies op het spreekuur komen in de wachtkamer zit. Normaal kan ik het goed aan maar op zo'n moment vind ik dat heel erg. Is dit bij anderen ook zo geregeld of heb je daar een ander gedeelte voor vruchtbaarheidsbehandelingen?

Hoi alabama

Het kan zijn dat er 1 achterblijft, ik heb bij iui1 had ik 3 eitjes die meededen. Maar later ook vaker 2 en toen viiel er op het laatst 1tje toch af.

En ik had er een gigahekel aan in het ziekenhuis, ben 1,5jaar naar gyn in zknh geweest en nu ben ik in behandeling bij een vruchtbaarheidskliniek en wel een verademing dat daar alleen maar vrouwen komen met maar 1 doel het zwanger worden en niet het zwanger zijn, dus geen dikke buiken gezien daar. Dat is wel fijn.

Fijn weekend.

Hoi Alabama,
kan inderdaad zo zijn dat er 2 verder blijft groeien.
Wij zitten ook in een algemeen zh,maar dan aparte IVF iui afdeling (dus fertiliteitsafdeling)zaten eerst ook bij begin onderzoeken op afd gyneacologie dus daar zat ik wel tussen de zwangere vrouwen.Zodra wij gingen starten met iui stroomde we door naar de IVF afdeling.Hier geen dikke buiken,wat wel zo fijn is.Wel regelmatig koppels die met hun kindje komen en dan waarschijnlijk voor volgend kindje gaan.Heb er dan ook wel moeite mee als die kinderen erbij zitten moet ik zeggen,maar aan de andere kant kan je het ook niet allemaal vermijden.Op straat,werk enz kom je ook zwangere,baby's en kinderen tegen.Het is wel onderdeel van de maatschappij.Live Goes one!! Hoe confronterend dat soms ook is.

Gr. Suusje

Terug
Bovenaan