Vandaag voor mezelf naar het ziekenhuis geweest

Heej Cindy!

Hatstikke gefeliciteerd met je zwangerschap!
Echt erg leuk!

Maareh, over je darmproblemen. Je zegt dat je soms niet van huis durft. Wat lijkt me dit verschrikkelijk! Mag ik vragen waarom je dat niet durft? Is dat gewoon van de pijn of heb je bijvoorbeeld veel last van diarree? Hopelijk heb je er deze zwangerschap ook geen last van.. maar dat is natuurlijk niet de oplossing... Succes hiermee.

En verder.. genieten hoor van weer een hummeltje in je buik!

Liefs Kirsten mv Tyche

Hoi hoi,

Ik ben van het najaar 2006 forum, maar lees af en toe overal even mee. Ik had ook altijd last van mijn darmen, was moe en misselijk. Eigenlijk werd er altijd geroepen je hebt een spastische dikke darm. Na jaren tobbe ben ik naar een  arts gegaan die accupunctuur doet. Hij kwam tot de conclusie dat  ik een schimmel in mijn darmen heb ook wel de candida schimmel genoemd. Ik moest toen op dieet, geen koemelk, suiker en nog wat kleine andere dingen. Ik heb er heel veel baat bij. Voel me goed en de pijn in mijn darmen is over. Tijdens mijn zwangerschap niks geen last van gehad, heb me nog nooit zo goed gevoeld als toen, maar ja dat is maar 9 maaden. Ik weet natuurlijk niet of het bij jouw ook zoiets is, maar misschien wel het uitzoeken  waard.  
Succes

Gefeliciteerd   met je zwangerschap!
Hopelijk heb je nu weer geen last van je darmen.
Heb je al iets van het ziekenhuis gehoord?
Geniet van je zwangerschap en succes met je darmen

groetjes Anke

Hoi Cindy,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Laten we hopen dat de klachten aan je darmen op een goede manier verholpen kunnen worden!

Groetjes van Cissy

Wauw! En nog eentje!!
Gefeliciteerd meid!
Wat een verrassing he?
Heb je nu dan de kans dat je darmproblemen ook even minder worden?
Ik duim voor je hoor.

En ook tegen jou zeg ik: Geniet intent, want deze keer gaat zoveel sneller!
Liefs Annet

Terug
Bovenaan