Vandaag voor mezelf naar het ziekenhuis geweest

Ze hebben me pas vandaag gebeld van het ziekenhuis. Er wordt geen darm onderzoek gedaan. Ze gaan nog gewoon uit van het darm onderzoek van 2005. Ik krijg nu wel medicijnen die niet schadelijk zijn voor het kindje. Ik weet zo niet meer ie het vroeg maar dat ik de duur niet uit durf te gaan komt omdat ik heel veel last heb van buikpijn en dan moet ik meteen naar de wc. Ik kan dat niet tegen houden en ben dan bang dat het ls komt als ik in de winkel ben. Ik weet ook wel dat ik me soms erg druk maakt als ik naar buiten wil gaan en dat werkt niet erg bevordelijk voor de darmen. Maar dit heeft te maken dat het al eens fout is gegaan toen ik aan het winkelen was. Wat voel je je dan lullig.

Groetjes Cindy

Wow! Ik lees het nu pas!
Gefeliciteerd!! Met je zwangerschap dan he.

Hopelijk helpen de medicijnen die je nu hebt.
Heb je er wel eens aan gedacht om bijvoorbeeld van die broekjes van Tena aan te trekken. Mocht het dan misgaan is er nog niks aan de hand. Je moet misschien even een psychologisch drempeltje over, maar je krijgt er wel enorm veel bewegingsvrijheid voor terug!
Volgens mij heb ik nog een proefverpakking liggen (ooit gratis aangevraagd). Als je het een keer wilt proberen dan wil ik het je wel opsturen hoor. Denk niet dat ik het ga gebruiken.

Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan