vandaag weer bij de verloskundige geweest

he meiden vandaag weer op controle geweest me ma was erbij en was super leuk, gesprek gehad over de bevalling en heb besloten toch in een kraam hotel tedoen met een verloskundige die daar werken, heb toch een gedeelte voor me man gekozen want heb veel steun van hem nodig en als hij in de stress is omdat ik thuis wilt bevallen gaat het hem niet lukken en heb ik er ook niks aan.

Heb eerlijk vertelt dat ik 1 malig rosbief hebt gegeten en ze zei niet meer doen maar vond wel prettig dat ik eerlijk was, het kan geen kwaad en hoef me niet druk te maken.

Mijn bloed druk is wat aan de lage kant maar dat is volgens haar goed teken dat me lichaam goed ingesteld is op de zwangerschap, ik kan beetje duizelig worden dus.

Verders met de kleine gaat het super hij./zij lag lekker met zijn ene handje onder zijn hoofd en andere beetje op zijn hoofd ( leek net of hij in de verte keek tegen het zonnetje in met zijn hand boven zijn ogen zeg maar) en heb het hartje horen kloppen en die was super hoorde hem nu voor het eerst goed, de vorige keer was hij/zij aan het verstoppen, maja nu gelukkig niet was oz blij en ze kon mijn bezorgt heid voorstellen dat ik nog niks volede wat normaal is en dat het spannend is maar ze zegt zal niet lang meer duren voor dat je hem/haar voelde.

Ik mag 15 mei naar het ziekenhuis voor 20 weken echo, hartje heb ik gezien bij de verloskundige en je zag heel goed de kleppen op ene neer gaan in goede tempo.

Ik ben helemaal in de wolken na weer een lange tijd, en ben zo happy ben morgen 2-6 18 weken ( kweet niet hoeveel maanden dat nu eigenlijk is, maar volgens mij pas met 20 weken dat ik opd e helft zit dus 5 maanden )

sorry lang verhaal maar ben dol blij.

liefs

 
heey meid

das fijn te horen dat alles goed gaat 18 weken is vier en halve maand dus schiet lekker op ik mag vrijdag weer voor echo ik zit dan op 24 weken en 5 dagen zwangerschap we hebben het kamertje van ons ukkie ook laten behangen we wilden lime groen met witte verf maar konden nergens lime groene behang vinden het was allemaal lichter of niet mooi nu hebben we licht blauw voor een muur en wat donkerder en daar staan regenboog visjes op met andere visjes maar tis wel mooi geworden

groetjes tamjoh
 
he meiden dank jullie wel voor jullie reactie

@tanjoh: o lekker dat je vrijdag weer je ukkie mag zien haha, krijg jij ook altijd bij elke bezoek een echo mee?

Wij gaan volgende maand beginnen aan het kamertje we hoeven niet veel te halen, heb nog lime groene verf voor de deur post en het raamkozijn en heb nog creme voor de deur en stukje raam gordijnen heb ik al van onze dochter, die had op der oude kamer ( baby kamer ) ook lime groen, laminaat hebben we 2 pakken bij gekocht had 2 pakken over van onze dochter de nieuwe kamer dus ff nog 2 pakken bij gehaald, moet alleen muurverf halen creme en plak plinten en lime groen behang strook denk dat ik van lief neem.

Maar waarom neem je blauw , weet je dan al wat het wordt? wij hebben voor lime groen en creme gekozen omdat het neutrale kleuren zijn en zowel voor meisej als jongen te gebruiken is, wij nemen nu alleen glas vlies behang om on effen heden weg te werken , maar wij hebben liever gene behang.

liefs
 
Heerlijk zulke berichtjes te lezen.. Geniet van de 20 weken echo, ze zeiden tegen mij dat het niets leuks is maar medisch noodzakelijk (ofzoiets) nou ik vind dat het gewoon iets heel leuks is hoor.... wil je weten wat het word?
Liefs
 
Geniet er van.
Ik ga zelf ook bevallen in het kraamhotel in rdam.
Heb er al gekeken lijkt me echt super relaxt. En is allemaal goed geregeld heerlijk toch.
 
he arentmaas ja ga zeker genieten van de 20 weken echo, vind altijd leuk om de kleine te bewonderen, in plaats van dat ik om de 4 weken kleine spruit zie zie ik hem/haar nu over 2 weken alweer en daarna weer 2 weken , is zo spannend allemaal in afachting tot ik de kleine ga voelen bijna op de helft, wij willen het niet weten wat het wordt lekker spannend , anders vind ikz elf de lol er vanaf, maja ieder zijn eigen keus.

iedereen zegt wordt een jongen nou ik ziet het allemaal wel, want me schoonma zij bij onze dochter ook van wordt een jongen en ze bleef dat vol houden,. toen ik bevallen was en zij kwam de kamer binnen was het gelukkig nog niet zo erg van hoe is het met mijn kleinzoon, hahaha ze houd nu wijselijk der mond wij moesten best wel lachen daarom.

@Itchigosmum ja ga zeker in kraamhotel in rotterdam kweet niet welke jij gaat maar ik ga als alles goed zit in maasstad ziekenhuis nieuwe locatie, ben er nog niet geweest maar moet 17 juni toch naar de reumatoloog dus ga ik gelijk een kijkje nemen. en dan beslis ik of ik het doe of niet, helaas kan me eigen veroskundige niet mee, maja zoals ik al zei heb liever dat me man beetje ontspannen is en mij kan helpen door die tijd dan straks een gestreste man daar heb je niks aan.

liefs
 
Terug
Bovenaan