vandaag weer bij de verloskundige geweest

Ja dat is idd erg lastig hoor. Alleen wandelen hielp verder niets. Nu zat haar oogje ineens helemaal dicht. Geiiriteerd leek hij ook behoorlijk te zijn, allemaal troep erin weet je wel. Echt van het ene op het andere moment. Is dat gewoon iets wat baby's snel hebben bijv wanneer ze verkouden worden of is het iets waar ik mee naar de arts zou moeten?
Ben het nu aan het schoonmaken met gekookt water en gaasje (afgekoeld dan natuurlijk ;)).

Fijn dat bij jou de kwalen ver weg zijn. Ja die vermoeidheid, die sloopt je echt he. Vervelend is dat joh! En je kunt er echt niets aan doen als steeds je slaap pakken wanneer je ook maar kunt he. Gefeliciteerd met je dochter!!!! Alweer 3 jaar joh.... Leuk hoor. Hoever ben je nu? Als het goed is zou je snel je kleine moeten voelen he, je loopt toch richting de 20 weken nu?
Ik had die spanning aan het einde ook heel erg, toen ik ze minder ging voelen. Soms bewoog ze een halve dag niet. Vond ik zo eng.. helemaal omdat zij een enorm beweeglijk kind al die maanden was in mn buik. Gelukkig is ons meisje veilig ter wereld gekomen. Maar ja nu heb ik weer andere zorgen elke minuut van de dag haha.

Liefs
 
Terug
Bovenaan