vandaag weer bij de verloskundige geweest

Snap goed dat je het als een verrassing wilt houden hoor, ik kon het echt niet... ik ben veel te nieuwsgierig voor dat soort dingen haha. Ik vond 20 weken wachten al veel te lang.
Heerlijk zo de echo's vlak achter elkaar. Dat wachten duurde soms eindeloos omdat ik er zo enorm naar uitkeek.

Ik lees dat je toch voor het kraamhotel gaat. Fijn iig dat je keuze gemaakt is. Ben erg benieuwd naar je ervaringen straks.

Liefs
 
hoi arentmaas, ja idd heb de knoop door gehakt was moeilijk wil toch liever thuis maar zo als ik al zei wil geen gestreste man hebben die ik hard nodig zou hebben want weet echt niet hoe weeen voelen (pff heb al een dochter) maja dat kwam had een week voor de bavalling nierbekken ontsteking gehad dus ja das nog ergere pijn dan weeen, ik huilde af en toe van de pijn maar moest van em zelf niet aan stellen en bleek dus dat ook tegelijk weeen bij kwamen om het uur kwartier lang pijn nou zweet brak me uit, maar ben er door heen gslagen toen de ontsluitings weeen kwamen was koek en ei voor me, tussen door bellen en msnen, me schoonzus zei joh lukt het met de weeen wat doe je dan, ik zei met jou praten hahaha ze snapte het eerst niet ze vroeg het nog een keer en ik zlfde antwoord, dus ze zei heb je nu een wee dan ik zei ja, hahaha

maja de persweeen waren wat erger kon ze niet ophouden wegens dat ik bek af en denk 5 slape loze nachten gehad van die ontsteking en nog een weeen had geen pijn bij de weeen maar slapen doe je niet.

liefs
 
ging iets niet goed hahah, ff verhal af maken

maja daarom heb ik em man denk nu nog harder nodig dan 3 jaar geleden en aan ezien 3 jaar terug met 9 cm ontsluiting met spoed naar het ziekenhuis moest en ik half van pampes lag was me man heel erg geschrokken en bang.

en aangezien ziekenhuis nu 2 dorpen verder is inplaats van 3 jaar terug 1 is het nu denk 1 minuten verder en dt wil ik hem niet aan doen.

dus ja dan maar combinatie ervan als het gaat lukken.

liefs
 
Oh jee dat is een heftige bevalling geweest dan, de vorige keer?!! Kan me voorstellen dat jou man het toch wel erg eng vind als je weer thuis zou bevallen. Die staat machteloos natuurlijk bij eventuele complicaties. Tja en hoe de weeen gaan voelen is toch elke keer anders zeggen ze.
Ik denk dat je een hele goede keuze maakt zo, je eigen VK erbij lijkt mij prettig maar idd liever je man naast je die niet al te gestrest is. Je hebt zijn steun uiteraard nodig, zelfs al mocht het allemaal erg meevallen.

Liefs
 
klopt was zeker heftig inderdaad, maja het was voor mij nu een moeilijke beslissing omdat ik graag 1 vaste verloskundige wil waar ik op kan vertrouwen, maja zoals ik al zei me man is me allerbelangrijkste, ik ga 17 juni kijken als het goed is op de kraam afdeling van het hotel dus ben benieuwd.

hoe gaat het verders met jou
 
Oh ja nou ben ook benieuwd, hopelijk bevalt het je.
Ja ik zou ook idd voor de rust van mn man gaan. Hoe vervelend dan ook wat betreft de verloskundige.

Hier gaat het redelijk, ben nog wel aan het bijkomen van de bevalling, nog niet alle klachten zijn weg. Daarnaast vind ik het erg frustrerend dat ik niet meteen alles kan doen haha.
Sterre vandaag een hele moeilijke dag, helemaal niet zichzelf, huilerig en vanavond ook ineens dr ook helemaal dik en dicht. (ook allemaal troep in dr oogje) zoooo zielig om te zien en ik kan er nu niets aan doen natuurlijk. Morgen maar even kijken. Maar wat is dat ontzettend moeilijk als je weet dat je kind zich niet lekker voelt en je kunt niets doen.
Maar over het algemeen gaat het goed hoor. Ik ben zo gelukkig met haar. Pas als je zelf een kind krijgt snap je wat oneindige liefde voor een kind is he!

Hoe gaat het met jou? Veel last van zwklachten of valt het mee?

Liefs
 
o das niet zo mooi nee, pfff zeker als kersverse moeder weet je niet hoe je het moet gaan aanpakken enzo, naja heb je vragen ik probeer ze te beantwoorden.

bij mij gaat het redelijk kwalen zijn grote deels weg ben alleen ontiegelijk moe en laatste tijd last van me rug, pfff soms weet ik niet hoe ik moet staan liggen, zitten , vooral een zaterdag vierde wij de verjaardag van onze dochter die morgen ( maandag) 3 jaar wordt en toen wa sik s avonds gebroken me ouders waren er, me schoonma, me broer en zijn aanstaande vrouw, vriendin van em met der kids en de buurvrouw met de lids, nou pff ook al waren ze zoet met spelen in het zwembadje toch was het slopend voor me.

ik probeer genoeg teslapen maar werkt gewoon niet. had wel lage bloeddruk en kon duizelig worden maja dat was in principe goed, want dan reageerde me lichaam goed op de zwangerschap.
Toch blijf ik gespannen van o gaat alles wel goed, ik denk dat ik pas rust krijg als de kleine gaat voelen maja duurt niet zolang meer.

liefs
 
Terug
Bovenaan