vandaag weer echo gehad en niet zo leuk nieuws

Hee meis,

Het allerbelangrijkste is je meis in je buik. Ik weet dat je een enorme poetsmiep bent, maar je zult dat echt even moeten laten.
Dan maar wat viezer in huis, laat het rusten. Er komt weer een tijd dat dat allemaal weer kan.
Als nathalia op psz is of in bed ligt, ga zelf ook gelijk plat. Ieder uurtje is meegenomen.
Echt meis, doe rustig aan hoor.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel

Irene

Hee meis,

Het allerbelangrijkste is je meis in je buik. Ik weet dat je een enorme poetsmiep bent, maar je zult dat echt even moeten laten.
Dan maar wat viezer in huis, laat het rusten. Er komt weer een tijd dat dat allemaal weer kan.
Als nathalia op psz is of in bed ligt, ga zelf ook gelijk plat. Ieder uurtje is meegenomen.
Echt meis, doe rustig aan hoor.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel

Irene

O ja, ik weet niet of iemand het hier al geschreven heeft, want stomme forum laat weer eens niks zien ****
Maar Erwin kan zorgverlof opnemen om voor jou te zorgen. Dat is wetttelijk bepaald. Laat hem dit alvast met zijn werkgever bespreken, dan weten jullie waar jullie aan toe zijn.

Liefs

mmmmm k zie jullie reacties niet.
hopelijk zie ik ze morgen of straks.

inieder geval alvast bedankt voor jullie reacties.

liefs, do

mmmmm k zie jullie reacties niet.
hopelijk zie ik ze morgen of straks.

inieder geval alvast bedankt voor jullie reacties.

liefs, do

Jeetje meis wat een verhaal!!!! Dat is schrikken zeg!! Ik kan me voorstellen dat er allemaal nachtmerries rondspoken in je hoofd nu...
Ik heb helaas geen opbeurende woorden voor je. Ik ga heeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen. Knuffel!!! Sterkte.

Jeetje meis wat een verhaal!!!! Dat is schrikken zeg!! Ik kan me voorstellen dat er allemaal nachtmerries rondspoken in je hoofd nu...
Ik heb helaas geen opbeurende woorden voor je. Ik ga heeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen. Knuffel!!! Sterkte.

Hey Do,
Dat is idd niet iets wat je hoopt te horen bij een echo, nou heb ik wel een oude vriendin die kreeg hetzelfde te horen, maar het kindje woog uiteindelijk net over de 3kilo, ze weten het toch pas zeker als het er is!(zij kreeg elke 2wk echo vanaf ong 25wk)
En een nichtje en schoonzus werden hele grote zware baby's voorspelt en die waren kleiner/lichter dan mijn kids!
Maar ja daar heb jij niks aan jij zit natuurlijk in de onzekerheid!!;-(
Maak je maar niet teveel zorgen over hoe het moet als je volledig plat moet, dat wordt heus wel opgelost, laat dat maar een ander regelen, rust maar goed uit zzoals ze zeggen!
En Erwin kan ook zijn boontjes wel doppen, jij zou hetzelfde voor hem doen, je vraagt hierook niet om!!
Nou meid veel succes rust goed uit en houd ons een beetje op de hoogte aub!!??

Liefs MJ

Terug
Bovenaan