vandaag weer echo gehad en niet zo leuk nieuws

Hey Do,
Dat is idd niet iets wat je hoopt te horen bij een echo, nou heb ik wel een oude vriendin die kreeg hetzelfde te horen, maar het kindje woog uiteindelijk net over de 3kilo, ze weten het toch pas zeker als het er is!(zij kreeg elke 2wk echo vanaf ong 25wk)
En een nichtje en schoonzus werden hele grote zware baby's voorspelt en die waren kleiner/lichter dan mijn kids!
Maar ja daar heb jij niks aan jij zit natuurlijk in de onzekerheid!!;-(
Maak je maar niet teveel zorgen over hoe het moet als je volledig plat moet, dat wordt heus wel opgelost, laat dat maar een ander regelen, rust maar goed uit zzoals ze zeggen!
En Erwin kan ook zijn boontjes wel doppen, jij zou hetzelfde voor hem doen, je vraagt hierook niet om!!
Nou meid veel succes rust goed uit en houd ons een beetje op de hoogte aub!!??

Liefs MJ

jeetje meid wat een akelig nieuws
houd idd maar goed bedrust
en als t zover is en de kleine moet de coveuse in is dat niet het ergste van de wereld mijn floor heeft er een week gelegen en je mag erna toe wanneer jij wilt

en vergeet 1 ding niet : een echo zegt niet altijd alles!!!
bij karlijn was het het tegenovergestelde bij de echo's kwam uit dat ze gigantisch groot zou zijn 4987 gram en 54 cm en bij de geboorte was ze 52 cm en woog ze net 3160

probeer het toch nog een beetje positief te zien , een klein kindje is niet perse een ziek kindje!!!

heel veel sterkte

een dikke diggiknuf van ons

jee meis dat is niet zo'n leuk nieuws zeg.
maar je moet wel echt rustig aan gaan doen hoor denk aan je kleine kindje in je buik...en hopelijk krijgt ze dan een enorme groeispurt.
Ik duim voor je!

Sterkte!

Liefs Stefanie

He Do,
meid wat een rot nieuws. Het liefst hoor je natuurlijk gewoon dat alles er prima uitziet.
Zoals iedereen al zegt..probeer rustig aan te doen, wetende dit je dit voor jullie meisje doet, moet dat lukken toch!?! Hopeljk sterkte jullie kindje snel aan!
Hou je ons hier op de hoogte.
Groetjes, Bianca.

Terug
Bovenaan