vanmiddag gyn geweest weet je nog niks

.he meiden kan niet veel over zeggen, ze konden nog niks vinden, moest bloed prikken, hoor straks hoe en wat, kan zijn dat ik nog maar 4 weken ben, maar kan ook zijn dat het een buitenbaarmoeder zwangerschap is, dus ja daarom even bloedprikken op de waarde, als ze goed zijn moet ik volgende week terug komen, anders morgen of donderdag.

ik hoop dat het 4 weken is en niet een buitenbaarmoederzwangerschap dan weet ik niet wat ze daar mee gaan doen.
zit nu vol in spanning en beetje bang.

gr mama van sharon
.
 
whaha veel te spannend zoiets...
Hoop echt dat het idd die 4 weken is, buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou echt niet tof zijn. Wanneer weet je iets? Probeer jezelf even bezig te houden zodat de tijd sneller gaat.

Succes, ik duim voor je!
 
nee is echt spannend heb nog niks gehoort, maar zou eind van de middag zijn, maja is al bijna 5 uur.

ik ben me zelf ook bezig met afleiden, maja dan nog, hoop dat het 4 weken is want buitenbaarmoederlijke zwangerschap is zeker niet leuk want dat betekend weg laten halen en op nieuw proberen zwanger teraken, en ja zijn al anderhalf jaar bezig, en 2 miskramen gehad, dus als dat zo is ga ik ff potje janken, voel me zo klote dan eindelijk blij. maja

groetjes
 
Oh jee, nee het is natuurlijk nooit leuk, maar als je al zo lang bezig bent en ook nog eens 2 miskramen hebt gehad dan komt de klap denk ik wel even wat harder aan ja. Ik zou zelf even bellen voordat er straks niemand is en ze gewoon vergeten zijn te bellen. Dat komt voor. Is die 4 weken reeel of heb je zelf het idee dat het dat eigenlijk niet kan zijn?

Nou meid, ik leef echt met je mee.....
 
ik weet het niet volgens mij was ik 22 de eerste dag van de laatste menstruatie maja probleem is mijn cyclus is zo onregelmatig dus kan wel ja
maja als ik elke maand normaal de 19de van de maand ongi zou zijn , was de ene keer precies op tijd of 10 dagen eerder en soms 10 dagen later en zo schommel ik maar een beetje.

ik kan niet bellen, want dan bel ik het afspraken bureau en die weten niks.
 
Ja hmm dat ken ik ja. Ik had cyclussen tussen de 26 en de 47 dagen. (Ook lang bezig geweest en meerdere keren fout gegaan in het begin. Nu 28 weken zwanger van de eerste)
Word je gek van, dan weet je idd niet precies hoever je zou zijn. Dan zou het dus heel goed kunnen dat je gewoon 4 weken zwanger bent!

Balen dat je niet kan bellen...
 
Terug
Bovenaan