vanmiddag gyn geweest weet je nog niks

ja maar die zijn er pas met 10 weken, dus ja zo ver ben ik zowiezo niet, maar met 5 a 6 weken moete r wel wat tezien zijn in je baarmoeder met binnenwaartse echo maja bij mij was er niks tezien,.

de gyn zei met 4 weken kan je pas testen en geeft die pas posi aan, dus dan zou ik vorige week 4 weken zijn want toen had ik getest en nu dan 5 weken maja , heb nog niks gehoort.

gr
 
ja helaas moet wachten tot morgen, maar heb ook pijn in mijn lies zeg maar net boven me vaginaheuvel, dus ja dat had ik niet bij mijn dochter,

maja heb al dochter zeggene r een hoop dus mag niet klagen. bah wat voel ik me ontiegelijk klote zeg.

maar ga nu proberen toch zelf tebellen.
 
Heb precies hetzelfde gehad. Bleek een week minder ver te zijn als gedacht en ook bij mij dachten ze eerst aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik moest een week later terug komen voor een vervolgecho. Ik zat al in de medische molen en had ook al 3 miskramen gehad. Mijn eerste echo was naar mijn eigen idee 5,5 week, maar dat bleek later dus 4,5 week te zijn. Bij mij is er geen bloed geprikt omdat de test toen wel duidelijk aangaf dat ik zwanger was. Een week later was er duidelijker een vruchtzakje te zien en het zat toen wel op de goede plaats. (wel toen een week de twijfel of het een tweeling was of niet) Inmiddels ben ik bijna uitgerekend. (morgen 38 wkn) Hoop voor je dat het goed afloopt. Ik weet wel dat ik die week ook vreselijk heb lopen balen en tussen hoop en vrees zat. Bij mij is het goed gekomen, hopelijk bij jou ook!!

Succes met afwachten.
 
dank jullie allemaal, vind het vreemd, mijn gyn zei dat je pas kan testen met 4 weken, daarvoor heb je niet genoeg hcg hormonen, als dat zo is dan zou ik nu 5 weken moeten zijn want vorige week dinsdag had ik getest en zelfs met avond urine , en de dag darop bij moeders voor moeders met middag urine, dan zou die toch negatief moeten zijn. als ik nu 4 weken zou zijn?

vandaar mijn twijfels, en die rare pijn in me onder buik, naja buik meer lies.?

misschien nog meer met ideen
 
Terug
Bovenaan