vanmiddag gyn geweest weet je nog niks

he lover, nee heb haast niet geslapen, continu wakker geworden, viel daarna wel weer in slaap maar is heel vermoeiend, vreemd gevoel in me buik.

maja heb net gebeld ze hadden de uitslag nog niet dus ze bellen zodra ze het weten.,

gr mama van sharon
 
Ik zat ook vol met spanning .. Ik wist namelijk niet dat ik zwanger was, had heel veel pijn aan m'n schouders etc etc en aan m'n rug ..
Ben naar de huisarts geweest en die zei dat ik al zwanger was. Ik ben doorgestuurd naar het ZH en daar konden ze niks zien!!! Ze zeiden waarschijnlijk een BBMZ dus moest met om de 3 dagen 3 x bloedprikken en de HCG hormoon in mn bloed was gestegen, ik mocht toen pas weer bij de GYN komen. En alles was in orde was ondertussen al 6 weken zwanger ..

Zorg ervoor dat je rustig bent en houd je bezig met andere dingen! Het s echt ongelooflijk vervelend als je moet wachten en je weet niks ..

Veel succes meid!
 
he meiden, nou heb zelf nog een keer gebeld, want werdt er gek van, heb gelukkig goed nieuws, de waarde is laag, dus nog heel pril 4 weken ongeveer, ik was er dus vroeg bij met testen, nu volgende week weer terug om te kiojken of ze dan al iets zien.

pff wat een opluchting zeg, heb gelijk al geen pijn in me buik meer, hahaha

thnx voor jullie steun.
 
he meiden, ja ik ga zeker genieten volgende week dinsdag moet ik weer naar de gyn en gaan ze weer echo maken dus ja , hopenlijk zien we als nog klein wondertje,.

gr mama van sharon en nog maals bedankt
 
Terug
Bovenaan