vanmorgen heel klein beetje bruin afscheiding

hallo damess ik ben nu 7 weken 4 dagen tot nu toe geen bloed verloren ofzo ook geen krampen die heel erg waren dernet was ik naar de wc en zag niet veel maar toch was het een ander kleur bruin afscheiding wat zou dit kunnen betekenen zal ik de vl bellen of rustig aan doen ben erg bang

groetjes reyy
 
Als bezorgt bent kan de VL bellen nooit kwaad...
Wat bruine afscheiding betekend (voor zover ik weet) oud bloed. Het kan zijn dat door de stoelgang of vrijen wat bloedverlies hebt.
Succes
 
ja ik heb ze gebelt ze zei oud bloed zover je geen helder bloed verlies of erge krampen hebt is er niks aan de hand. het was ook heel erg weinig maar tog wordt er bezorgt over
 
ik heb haar gebelt ze zegt doe rustig en dat kan gwn door je baarmoeder komen is normaal meeste vrouwen kunnen ook bloedverlies tijdens de zwnagerschap hebben maar als het nog blijft bloeden bel ons gaan we een echo maken zei ze.dat maakt me al rustig maar tot nu toe keek ik steeds of er bloed was en nu bij het vegen klein beetje bloed :( ik hoop dat het is gestopt ik heb nu nergens zin in
 
Maak je niet teveel zorgen en vertrouw ook op je Vk. Ik heb bruinige afscheiding (oud bloed) tot een week of 9 gehad. Zelfs twee x wat helder bloed. En niks aant handje. Ben nu 28 wk zwanger! Heb je al wel een echo gehad? Ik had toen met 6 wk een goeie echo met een kloppend hartje.

Succes en maak je niet teveel zorgen ook al is dat heeel moeilijk weet ik uit ervaring!

Liefs tamjo
 
nee nog nooit een echo gehad maar ze zei kijk maar tot morgen als het nog bloed gaan we een echo maken offf ik hoop dat het niet meer gaat bloeden ik ben nu al zo ongerust ik voel me niet goed nu :( had jij het ook bij het vegen een klein beetje tamjo?
 
Terug
Bovenaan