vanmorgen heel klein beetje bruin afscheiding

hey allemaal het duurde ongeveer 2 uur lang in het midden van mn buik dus ik zat even op internet en leesde over groeipijn,dernet heb ik me vk gebelt ze vroeg waar ik precies pijn had ik zei in het midden ze zei het is dan groeipijn zolang je geen bloed verliest zowel of als je ergens pijn krijgt bel me meteen.ik dacht gister echt alleen maar aan miskraam maar toch geen bloed

bedankt voor jullieee berichtjess
ben nu pas wakker:)
 
ik had geen hoop maar goed :(
toch ben ik blij ik voelde me gister netals of ik nooit bloed heb gezien zo erg :O
maarjaa als ik geluk heb zal het kindje blijven zitten ik heb nu nergens last van maar dacht gister dta het goed mis zat jaa mijn man heeft nachtdienst en dus wacht ik automatisch op hem tot 3 uur en dan pas slapen 2 uur in de middag wakker worden eigenlijk is het niet goed ben er aan gewentt
 
damess hebben jullie dat ook afscheiding met 1 heel dun sliertje rood sinds gister heb ik dat normaal gesprioken ben ik deze week ongesteld zal dat daardoor komen ?
 
Het kan heel goed dat je iets bloed verliest en zo weinig als jij omschrijft is eigenlijk niet noemenswaardig, maar ik snap dat je je zorgen maakt. Vrouwen die zwanger zijn verliezen vaak in de eerste 10 weken soms wat oud bloed. dat is nog bloed van de innestelig en je lichaam stoot dat op een gegeven moment af. Er zijn ook vrouwen die licht bloeden tijdens hun normale periode. Maar goed, de meesten bloeden niet.

Je echo afwachten is het minste wat je kan doen, dat kan je gerust stellen. Wanneer mag je?

Sterkte!
 
over 6 dagenn 20 december ik denk er heel positiief over maarre ook weer negatief maar goed ik hoop het goeie ik hoop dat ik hier met goed nieuws kom dat alles goed gaat
 
Terug
Bovenaan