vanmorgen heel klein beetje bruin afscheiding

Ik heb een klein beetje bloed verloren tijdens de 10e week (ben nu 14wk zwanger). Was ook gelijk heel ongerust. Mijn vk zei toen dat je bijna zoveel als een hele menstruatie mag verliezen zonder dat het kwaad kan.

Heb je buikpijn? Ik heb ik juli een miskraam gehad, toen had ik veel bloedverlies en ook echt buikpijn. Zo'n menstruatie-achtige pijn.
Vaak voel je het dan zelf dat het niet goed zit.

Maar als het blijft gewoon morgen bellen en een echo vragen. In het ziekenhuis kan je vaak heel snel komen.
Anders blijf je zo ongerust.

Sterkte en ik hoop dat het bloeden verder weg blijft!!
 
neej ik heb helemaal geen pijn maar nadat ik het heb gezien voel me niet goed alsof ik ernstig ziek ben :( het was geen druppel bloed ofzo gewoon in de afscheiding zelf ik ben erg geschrokken toen ik dat zag want vanmorgen had ik iets bruinig afscheiding ik hoop het ook dat het wegblijft ik ben de eerste keer zwanger extra bang.ja als het tot morgen nog blijft bloeden ofzo of dalijk dan ga ik ze bellen vl zelf zei dat ook voor een echo.misschien dat ik ze morgen bel dat ik erg ongerust ben en of ik een echo mag laten maken
 
Ik heb het ook gehad aan begin van mijn zwangerschap.Zelfs meerdere keren in week 6,7,8 paar keer helderrood bloedverlies,waren veegjes en niet veel.Zonder krampen.Was toen ook als de dood.
Volgend gyn heeft de helft van de zwangere vrouwen bloedverlies de eerste weken.Hoeft niks ernstigs te betekenen.
Ik ben inmiddels 16wk zwanger en alles gaat goed met ons ukkie.

Wonder2011
 
Hey,

Ik heb soms best veel oud bloed verloren. Het vruchtje nestelde zich duidelijk in en het oude bruine bloed moest er gewoon uit. Soms was het ook best veel. Hopelijk stel ik je gerust.Enne gewoon om een echo vragen hoor dan heb je gelijk duidelijkheid. Ze kunnen nu al op de echo een kloppend hartje zien. Laat maar ff weten als je meer weet. Succes iig.

Gr tamjo
 
Inderdaad gewoon om echo vragen.Kregen wij toen ook direct.Ben er 's avonds om 22.00uur nog voor naar het zh geweest.Had huisartsenpost gebeld en het uitgelegd.Mocht toen direct komen.
Hoop ook voor jullie dat het goed zit.
 
owhh jaa jullie stellen me zeker gerust bedankt:)
maar ik woonde eerst in den haag en nu in tilburg maar ben nog steeds niet gaan inschrijven bij het ziekenhuis dus ik weet niet hoe ik dat kan oplossen en de vl kunnen zij niet kijken
 
Maken ze bij je vk geen echo's? Bij de mijne ook niet maar werken wel samen met een echo bureau. Dus t lijkt me dat de vk je gewoon kunnen helpen hoor. Bij mij zeiden ze dat ze gewoon een echo konden regelen maar toen ik zelf belde kon ik gelukkig terecht.

gr tamjo
 
Terug
Bovenaan