Vanmorgen naaar de VK en het was niet zo goed...

quote: mariel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 16:54:51'));

Bedankt voor de reacties, dat doet toch altijd wel goed. Iemand die je aan wil horen!

Ik ben nu 38wk en 5 dg.

Mochten de klachten verergeren en wordt de bloeddruk   nog hoger gaan ze me wel meteen inleiden omdat voor de duur van de zwangerschap niet meer uitmaakt. Dat is wel een veilig idee!

Maar ik hoop inderdaad dat bedrust me goed doet en dat het vanzelf geboren wordt!!

Over strippen hoef ik iniedergeval niet meer na te denken Syl!! Nog bedankt voor je reactie!!
Ze hebben niks ngezegd over water drinken, maar nu jij dat zo zegt ga ik dat wel goed doen. Ben toch al een echte w3ater drinker dus dat is geen probleem.
Hoe hoog was jou bloeddruk? De mijne was bij de VK 183/80 en in het zkh na 60 minuten aan de ctg 175/89.

Liefs, Marielle

Oh sorry, zie dat je later in een berichtje je bloeddruk hebt opgeschreven...

Geeft niet!!! We waren tegelijk aan het typen denk ik! Wat vind jij van die waardes??

Ik had vorige week 185/95, dus wel iets hogere onderdruk en één plusje aan eiwitten. Dat plusje was teveel, maar je kan ook een "spoortje" hebben en dat schijnt niet zo heel erg te zijn aan het einde van de zwangerschap. Lekker verwarrend.
Gisteren in het ziekenhuis was het 140/95 en verder geen eiwitten of iets anders in mijn bloed. Ook nog ctg en echo gehad en dat zag er allemaal prima uit.

Bij mij maakten ze zich om die 140/95 niet zo druk omdat de rest goed was. Ik hoefde ook niet in bed of zo, wel rustig aan doen. Maar ja, moet zo toch echt mijn zoontje ophalen, dus je blijft wel bezig. Gelukkig is mijn man vroeg thuis en komt mijn moeder een paar dagen helpen met dingen in huis. Dus dat scheelt.
Volgende week woensdag krijg ik weer controle bij de gyn tenzij ik me eerder slecht voel.

geloof dat je aan de onderdruk niet zo heel veel kunt doen. De bovendruk wordt meer beinvloed door factoren als stress enzo. Dus inderdaad lekker in bed blijven en rustig aan doen als dat het advies is.

Groetjes Empe

Hoi Mariel (en de rest),

Toevallig lees ik net je reactie die je bij mijn bericht heb achtergelaten gisteren.
Toen had je er nog geen ervaring mee en nu wel. Echt balen voor je zeg !!
Gelukkig was het met de baby goed en mag je lekker naar huis.
Heb jij ook niet dat je nu op alles let wat je in je lichaam voelt?
Ik ben er wel erg gespannen door geworden.

Gr Tanja

Hoi Mariel,

Jeetje zeg, dat zal wel ff schrikken zijn.
Iedereen hoopt toch de zwangerschap tot het einde toe zo normaal mogelijk
te volbrengen.
Sterkte met het laatste stukje.

Groetjes Rinske 39 + 4

He Mariel,

Hoe is het vandaag met je? Ik voel me weer iets beter gelukkig, heb waarschijnlijk toch gewoon een griep te pakken. Maar ik blijf maar rustig aan doen, die hoge bloeddruk moet toch ergens vandaan komen...

Groetjes Jet

Hee Jetje!!

Ik voel me nog hetzelfde als gister, al is de buikpijn en hoofdpijn wat minder geworden. Ik ben alleen vreselijk moe en als ik even gedoucht heb of beneden gegeten heb.
Maar dat schijnt erbij te horen..

Gek hoor, van de week schreef ik nog dat ik me zo goed voelde en een paar dagen later lig ik in mn bed....

Vanmorgen was bloeddruk nog hetzelfde, gelukkig niet verder omhoog gegaan...Hopenlijk vanavond weer niet!

Doe jij het ook maar rustig aan , volgens mij kun je niet zo'n hoge bloeddruk krijgen van een normaal griepje krijgen hoor!!!

Liefs, Mar

Terug
Bovenaan