Vanmorgen naaar de VK en het was niet zo goed...

He Mar,

Gelukkig dat je buikpijn en hoofdpijn minder is geworden, al blijft het klote om aan bed gekluisterd te zijn. Ik vind dat maar moeilijk hoor, maar ik merk dat m'n lichaam het anders niet trekt. Doe dus ook rustig aan. Het is denk ik een combinatie geweest met griep, want de grootste misselijkheid is weg en ik ben ook niet zo duizelig meer. Maar alleen griep kan inderdaad niet, daar ben ik het helemaal mee eens.

Helaas zit  goed voelen zoals een paar dagen geleden (dat had ik ook!) dat er even niet meer in. Jammer he?!

Succes met in bed liggen (heb je een grote stapel dvd's, want echt leuke tv is lastig te vinden zo overdag???) en alvast een gezellig weekend. Laat je maar lekker vertroetelen door je man, dat ga ik wel laten doen in elk geval!

Liefs Jet

Hoi Marielle,

Wat een vervelend bericht zo op het allerlaatst.
Jammer dat je je laatste loodjes in bed / bank moet doorbrengen. Genieten zit er zo niet echt meer in.
Maar alles voor een goede gezondheid van moeder en kind.

Gelukkig heb je het forum nog  en kan je lekker kletsen met ons (zie je andere stukje). Dus post maar lekker veel, dan hebben wij ook weer een hoop te lezen.
Nou vind ik het toch opeens erg hard gaan met de posten. Ik lees ff 1 á 2 dgn bijna niet en het hele forum staat vol.

Laat je maar lekker verwennen door je mannetje, laat maar lekker draven die mannen.

Kruimel

Terug
Bovenaan