A
Anoniem
Guest
Hoi.
Het was me vannacht het nachtje wel/
mijn harde buiken veranderde in hele pijnlijke steken met menstruatie pijn enzo.
slapen kon niet meer, alles deed pijn, ik verloor ook heel veel vocht.
als ik op me zij ging liggen kreeg ik het weer, ik dacht zijn dit weeen?
ben de hele nacht wakker geweest en geen seconde geslapen, toen kwam de vk langs s'morgen om 8:30 had haar voor zekerheid toch maar gebelt.
zij zag ook dat ik veel vocht had, en meete om de hoeveel tijd mijn buik hard werd.
ze zegt het lijken wel weeen, beetje vroeg, toen ging ze touceren.
en wat denk je GEEN ENKELE VERANDERING.
Nou lekker dan, waarom was ik dan al de hele nacht bezig die buiken weg te puffen.
maar aan de ander kant was ik blij, dit betekend namelijk dat hij nog lekker warm bij mamma blijft.
helemaal op ben ik nu, dagen aan het spoken geweest en sins vannacht iets wat dus op echte weeen lijkt, maar die gewoon niet doorzetten.
braxton hicks zijn het ook niet meer.
nu wist de vk eigelijk niet zo goed wat ze er mee aan moest, ik al helemaal niet meer.
ze belde dienstdoende gyn van ziekenhuis.
nu willen ze in ieder geval dat ik even ga slapen, echt slapen, diep slapen.
kijken wat volledige ontspanning doet.
dus moet ik vanavond in ziekenhuis slapen, aan de zwaardere slaappillen.
er word eerst een hartfilmpje gemaakt, kijken hoe die kleine het doet, en dan zal ik in mijn been een spuit krijgen, het zijn dezelfde medicijnen die ze gebruiken bij bevallingen dus het help gegarandeerd. om de 4a5 uur heb je een nieuw shot nodig, en dit doen ze zelf, dus ik slaap dan lekker door.
steeds checken ze het hart van mijn baby, en of ie het nog naar zijn zin heeft.
nu is ie in iedergeval onder de indruk van alles, ik heb namelijk nog geen trap gehad vandaag.
nou ja dat was het wel, vanavond ga ik goed slapen en we zien wel weer wat het doet.
xxx Martine.
Het was me vannacht het nachtje wel/
mijn harde buiken veranderde in hele pijnlijke steken met menstruatie pijn enzo.
slapen kon niet meer, alles deed pijn, ik verloor ook heel veel vocht.
als ik op me zij ging liggen kreeg ik het weer, ik dacht zijn dit weeen?
ben de hele nacht wakker geweest en geen seconde geslapen, toen kwam de vk langs s'morgen om 8:30 had haar voor zekerheid toch maar gebelt.
zij zag ook dat ik veel vocht had, en meete om de hoeveel tijd mijn buik hard werd.
ze zegt het lijken wel weeen, beetje vroeg, toen ging ze touceren.
en wat denk je GEEN ENKELE VERANDERING.
Nou lekker dan, waarom was ik dan al de hele nacht bezig die buiken weg te puffen.
maar aan de ander kant was ik blij, dit betekend namelijk dat hij nog lekker warm bij mamma blijft.
helemaal op ben ik nu, dagen aan het spoken geweest en sins vannacht iets wat dus op echte weeen lijkt, maar die gewoon niet doorzetten.
braxton hicks zijn het ook niet meer.
nu wist de vk eigelijk niet zo goed wat ze er mee aan moest, ik al helemaal niet meer.
ze belde dienstdoende gyn van ziekenhuis.
nu willen ze in ieder geval dat ik even ga slapen, echt slapen, diep slapen.
kijken wat volledige ontspanning doet.
dus moet ik vanavond in ziekenhuis slapen, aan de zwaardere slaappillen.
er word eerst een hartfilmpje gemaakt, kijken hoe die kleine het doet, en dan zal ik in mijn been een spuit krijgen, het zijn dezelfde medicijnen die ze gebruiken bij bevallingen dus het help gegarandeerd. om de 4a5 uur heb je een nieuw shot nodig, en dit doen ze zelf, dus ik slaap dan lekker door.
steeds checken ze het hart van mijn baby, en of ie het nog naar zijn zin heeft.
nu is ie in iedergeval onder de indruk van alles, ik heb namelijk nog geen trap gehad vandaag.
nou ja dat was het wel, vanavond ga ik goed slapen en we zien wel weer wat het doet.
xxx Martine.