Vannacht slapen in ziekenhuis.

GGGAAAAAAAPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

OW HEEEEEERLIJK.

gisteravond was het dan zover, ik met me tasje naar ziekenhuis, pyama aan en laat maar komen die spuit.
maar toen hoorde ik een luid geschreeuw uit een andere kamer komen, en nog een keer, en daarna de huil van een gezonde baby, oe wat was ik jaloers maar wat was ie prachtig, trotse pappa en fototoestel en karretje met baby reden precies langs mij.
toen was ik wel even zwaar jaloers, maar goed de mijne moet nog ff groeien, toen het 23:45 was een ik een half uur aan ctg had gelegen, kreeg ik eindelijk de lang verwachte spuit, dat ding was 10 cm lang en werd in mijn rechterbil gedaan, auhum heerlijk.
toen ging het ligt uit, ik keek nog een beetje om me heen, toen inneens waren er verscheinselen van roze olifanten in mijn kamer, 2 minuten daarna, voelde ik mezelf weg zakken, en jawel tot 08:15 vanmorgen in coma gelegen. GEWELDIG.
ik werd wakker gemaakt voor ontbijt anders had ik nu nog geslapen denk ik.
toen ik weer een ctg had gehad en alles goed was mocht ik naar huis.

thuis aangekomen ben ik gelijk weer naar bed gedaan, hopende dat ik nog op het goedje kon teren, 10 uur lag ik erin. mijn ogen gingen om 15:04 weer open, GEWELDIG.. ik ben superblij uitgerust en kan het weer even aan.
de braxton hicks zullen helaas niet over gaan, maar kan er weer ff tegen.

bedankt voor de lieve reactie's hier en op hyves.
jullie zijn geweldig. ik heb wel wat bij te lezen, vandaag zijn er denk ik voor een record aan topic's geopend.

xxxxx een uitgeslapen martine.

Wat geweldig dat je zo goed geslapen hebt, en ook nog eens thuis.
Zo kan je er weer even tegen. Hopen dat het misschien wat minder wordt, want de kleine mag nog wel even zitten toch???

Veel succes vanavond!!!
Slaap ze
Bertine

fijn zeg. maar euhh kon je afgelopen dan wel slapen of was je toen klaarwakker van alle rust??

Hello.

vannacht heb ik ook wel redelijk geslapen.
kwam om 13:30 uit bed, lekker toch.
we zullen zien hoe lang ik er profeit van heb.

xx  

Wow amai seg... dat is een heel verhaal...
Lijkt me zaaalig om zo eens goed te kunnen doorslapen...
Ik wens je in alle geval nog veel goede moed...

Liefs,
van ons...

Zo'n nacht lekker doorslapen en heerlijk uitslapen lijkt mij ook wel wat... Helaas moet ik er nog iedere nacht uit om naar het toilet te gaan (als ik 'mazzel' heb mag ik twee keer), werkt mijn partner regelmatig ploegendienst zodat hij niet iedere nacht thuis is en dus ook gelijk gaat slapen als hij 's ochtends thuis komt, wat betekent dat ik toch weer op tijd op moet om voor ons dochtertje te zorgen.. Niet dat hij normaal gesproken zo'n vroege vogel is, maar goed...
Ben blij dat jij weer een beetje bij hebt kunnen slapen in ieder geval, geniet er nog even lekker van!

Goedemorgen!

Nou ik heb wel van 23 uur tot vannacht 3 uur geslapen (met 3 maal toiletbezoek).
Daarna lukt het niet meer, zere rug en buik niet meer weten hoe ik moet liggen.
Heb nog wel paracatamolletje genomen maar helpt niks.
Ik begin nu wel weer flink  moe te worden dus ik probeer het zometeen nog maar even weer.

Ik wil ook wel ff roze olifanten zien!

Liefs plodder

Heerlijk dat je zo geslapen hebt!!

Ik mag nu nog blij wezen dat ik zo'n 12 uur per dag kan slapen met de toiletbezoeken tussendoor!

Maar als ik dat niet had zou ik ook zo'n nachtje willen hoor!! :)
Kan me ook voorstellen dat je even jaloers was om die kleine die geboren werd maar het is ook nog heel gezond dat je kleine nog in je buik zit gelukkig!
Ze mag van mij ook al wel komen :p

x Lies

Terug
Bovenaan