Vannacht slapen in ziekenhuis.

Sterkte meid, hopelijk slaap je daar heerlijk (zal best wel) en begint er wat te komen. Laat je in elk geval lekker verwennen!!!

sterkte
lia

Hé meid,

Lekker slapen hoor!! Probeer maar helemaal tot rust te komen!!

Ik heb die injecties ook gehad bij mijn vorige zwangerschap (ivm extreme bandenpijn) in het ziekenhuis om tot rust te komen!!

En laat maar gauw weten hoe het met je gaat!!

Groetjes,
Rosanne

Hoi hoi

Het houdt ook niet op he, echt ontzettend vervelend voor je!
Maar wel fijn dat je waarschijnlijk vannacht lekker kunt slapen, ik hoop gauw weer wat betere berichten te lezen!

Ik wens je in ieder geval een heeeeeeele goede nachtrust!!

Liefs

Ik hoop dat je zo toch weer wat meer rust hebt gekregen! Al die harde buiken is ook geen goed teken natuurlijk...
Hopelijk kun je toch de rest van je zwangerschap gewoon thuis uitzitten en blijft de kleine nog even lekker bij je.

Sterkte!

X Cathelijne

hi martine,

en lekker geslapen? Hoop ook dat je kleine nog even lekker binnen blijft en je gewoon weer lekker thuis bent vandaag.

groetjes

hoi martine,

Lekker geslapen ?????
Nou ik denk het wel, want ik heb ook zo'n prik gehad bij de bevalling van Xander en het is maar met een woord te omschrijven een GENOT.
Je bent echt even van de wereld af. Ik weet nog dat ik naar de wc moest en dat de zuster met me meegingen en toen de prik uitgewerkt was en ik diezelfde zusters weer zag ik hen echt even heb gevraagd als hun dat net ook waren geweest. Een heerlijke roes.

Hoop dat het een beetje heeft geholpen en dat je vandaag weer lekker naar huis mag.

groetjes ida

Hey Martine,

Hopelijk heb je dankzij de prikken een beetje kunnen bijtanken en kun je het voorlopig weer effe lekker thuis uitzingen...

Liefs Saskia

beetje laat om je succes te wensen meisie, maar hoop dat je lekker heb geslapen.
en dat het allemaal goed met je gaat, ben wel heel benieuwd.

dikke kus Naomie

Terug
Bovenaan