vanochtend gebeld voor 3e IUI

Hee Simoon!
GOED! dat je wat leuks hebt kunnen boeken. Je gaat dus morgenochtend heel vroeg weg begrijp ik? Corfu! Dan kunnen we inderdaad naar elkaar zwaaien!!!!!!! Wordt jij snel bruin want dat ga ik deze wedstrijd niet aan hoor! (hahaha)
Ben je al eens eerder op corfu geweest? Ik hoor er leuke verhalen over.
Nou meis als je dit nog leest vandaag...HAVE FUN!!!!!!!!!!!! en tot na de vakantie!!!
lfs inge

Hi Inge!!!!

Nou morgen rond dit tijdstip zit ik niet meer in dit koele natte landje!!
Eerste keer Corfu is t, de enige andere vliegreis ooit eerder was naar Gambia ...

Of k snel bruin wordt?? K ben blond..dus nee niet zo snel, maar k heb een beetje vals gespeeld alvast...k heb namelijk een zonnebank....  Beetje voor gekleurd dus...

Nou dus druk aan t inpakken..en ja echt waar..t ventje wil van alles meenemen..terwijl ik zoiets heb van   zo min mogelijk meenemen...Heus hij had zelfs een pyama gepakt...(een lange) Hardstikkene fout dus...mooi teruggelegd..ook een paar ouwe gympen met gaten...ook fout..T is een BOER, maar dan kunnen we op vakantie wel een beetje netjes gaan, toch?

Heb me voor genomen geen folium mee te nemen..is onzin, k slik t al meer dan 2 jaar..nu maar effe niet!!!

Voor jou zijn de dagen ook al aan het aftellen ...heel veel plezier en vooral zon gewenst op Kreta!!

Di's mijn laatste berichtje voorlopig..dus tot over 3 weekjes!!!

Hasta la vista!

simoon

Hee Simoon!!!

Mocht je toch nog even inloggen....VEEEEEEEL PLEZIER OP VAKANTIE!!
Enne wel lief zijn voor je boer he! Hij mag zijn pyjama ook al niet meenemen! (hihi)

Lfs inge

Heee Ing,

Vandaag is het zover jullie beginnen met iui, heel veel succes en ook heel veel sterkte met het vroege opstaan deze week, denk zeker aan je als je elke ochtend vroeg uit je mantje moet om naar het ziekenhuis te gaan om te prikken!! En het gaat lukken ok..

liefs Mickey

Pffffffff jaa vroeg opstaan is deze pfeifferdoos niet meer gewend inderdaad. Mijn ogen zaten ondanks de warme douche vooraf nog dicht toen ik om 8 uur in de stoel zat om lek geprikt te worden. Maaaar het is weer voor een goed doel. Ik ben er niet zo heel erg mee bezig momenteel. Misschien maar goed ook.
Het gaat lukken dus volgens jou....nou ok dan! (hihi)
Maarree dan gaat het jou ook binnen een paar maanden lukken hoor! Ik acht jouw kans met IVF toch wel erg groot!

lfs inge

Heeee Pfeifferdoos,

HET GAAT LUKKEN, IK VOEL HET ECHT iNG, HET GAAT ECHT LUKKEN, VOEL HET , IK WEET HET GEWOON, EN IDD iNG HOOP DAT HET BIJ MIJ MET IVF GAAT LUKKEN....

LIEFS VAN MICKEYDOOS

Hey MICKEYDOOS!! (hihihi)

Eerlijk gezegd denk ik niet dat we deze keer een voltreffer hebben. Ik ben lichamelijk nog niet goed en dan heb ik toch het idee dat het niet aan gaat slaan. Daarnaast is manlief eerug moe en dat doet de legers geen goed weten we. Maarja de gyn. wil toch een (test) IUI dus we gaan er wel voor. Ik heb meer gevoel bij de behandeling in september.
Maarjaaa in november had ik net besloten om vanwege de omstandigheden nog niet met IUI te beginnen en toen bleek ik zwanger dus je weet maar nooit!

lfs inge

Terug
Bovenaan