Mijn zoon van nu bijna 3 slaapt vanaf dat hij 11 maanden was door. Hij kwam vaak nog rond 2.00 voor een voeding deze werd steeds kleiner en dronk hij steeds minder goed. Op een gegeven moment was ik het zat en heb ik deze voeding afgebouwd, ik heb hem 3 nachten gecontroleerd laten huilen en toen sliep hij door wat een verademing. Mijn dochter is nu bijna 4 maanden en krijgt nog borstvoeding zei gaat om 7 uur naar bed en komt dan vaak om 1.00 voor een voeding en om 5 uur. Nu zit ze in een sprong en komt ze soms wel 4X lekker vermoeiend maar goed ook hier komt een einde aan.
Als me dochter straks overdag voldoende voedingstoffen binnen krijgt dan ga ik ook haar laten huilen (niet voor 6 maanden en gecontroleerd dus afbouwende aandacht) mocht ze nog uit gewenning voor een voeding komen. Had dat bij me zoon eerder moeten doen. Nu zijn er altijd nog nachten dat ik er soms uit moet voor een slokje water, nachtmerrie of gewoon een knuffel maar dat hoort erbij.
Als me dochter straks overdag voldoende voedingstoffen binnen krijgt dan ga ik ook haar laten huilen (niet voor 6 maanden en gecontroleerd dus afbouwende aandacht) mocht ze nog uit gewenning voor een voeding komen. Had dat bij me zoon eerder moeten doen. Nu zijn er altijd nog nachten dat ik er soms uit moet voor een slokje water, nachtmerrie of gewoon een knuffel maar dat hoort erbij.