vaste groep?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

leuk om te zien dat het forum zo druk bezocht is. Ik kom hier zoveel vragen tegen die ik zelf ook wel wilde weten, dus tis echt super handig. Wel mis ik het om met wat vaste mensen te praten. Daarom lijkt het me leuk om een speciale topic te maken voor degene die het ook wel fijn vinden om met vaste mensen te praten.
wat vinden jullie daarvan?

groetjes koekeltje

hallo
dat vind ik geen slecht idee!!!
juist zo gezellig om over van alles en nog was te praten!
ik hoop dat er nog meer meiden mee willen doen.
lijkt mij helemaal super.
groetjes patries

Ik doe mee, zal me even voorstellen, ben 29 jaar, dit is de 3e ronde en heb 3 september mijn nod. Heb nu al zere borsten en had vorige week buikkrampen. En ik weet niet wat ik hier mee aan moet.????? Ben gewoon nieuwsgierig of het raak is! Verder duurt alles me te lang en wil ik het eigenlijk nu weten....

Och wat een klaagmail........maar in ieder geval lijkt mij het heel leuk om mee te kletsen.
Liefs Nijtje

Ik doe ook met jullie mee.
Ik mis idd ook een vast clubje mensen.

Ik ben Karin, net 29 jaar oud en we zitten nu in ronde 7 voor ons eerste wonder.
Mijn NOD is tussen de 26e en de 31e dus ik zit nog in spanning.

Wanneer was/is jullie NOD?

XK

Lijkt me gezellig! Ik ben Ellen, 31, en in de eerste ronde voor ons tweede kindje. We hebben een dochter van anderhalf jaar. 1 september is NOD, dus ik ben heel benieuwd! Ook hier wat vage klachten, af en toe wat misselijk en erg moe. De kans is natuurlijk klein dat het meteen raak is, maar je weet maar nooit! Bij de eerste was het trouwens wel meteen raak, dus het zou zo maar kunnen!

groetjes, Ellen

Helemaal leuk idee!

Ik ben Anja (24). Moeder van Alysha (5,5 jaar) en Jennifer (1,5 jaar). Ik ben al 6 jaar gelukkig getrouwd met Jan (24) en we willen graag een derde kindje!
Deze beslissing is bij ons afgelopen maand eigenlijk een beetje als bliksemschicht binnengekomen.
Ik zal e.e.a. kort proberen uit te leggen. (heb even gekopieërd uit eerder stukje, ben niet lui maar hou het wel graag makkelijk)

Enkele maanden geleden ben ik gestopt met de pil aangezien mijn
menstruatie zeer onregelmatig bleef. Gezien de bezuinigingen op
medicijnen kreeg ik een ander merk pil voorgeschreven na de
zwangerschap van Jennifer maar die was toch niet helemaal goed voor
mij. Na een half jaar tobben en zeer zware ellende lichamelijke
verschijnselen kreeg ik mijn oude pil merk weer terug. Alle
verschijnselen verdwenen maar mijn menstruatie bleef onregelmatig (was
soms om de 14 dagen ongesteld )
Dus besloot ik mijn lichaam rust te geven en compleet te stoppen met de
pil. Dan maar met de welbekende miniregenjasjes techniek.

Tot afgelopen maand, we waren 1 keer de regenjas vergeten. (wel de techniek voor het zingen de kerk uit gehanteerd ) Na een week kreeg ik allerlei zwanderschapsverschijnselen. Misselijk, moe, er kwam opeens weer melk uit mijn borsten
(nog steeds trouwens) en ze werden ook zwaarder. Zowel bij de
zwangerschap van Alysha als die van Jennifer had ik ook heel vroeg deze
verschijnselen. Theoretisch gezien was het mogelijk dat ik zwanger zou
kunnen raken, al was de kans wel klein.

Na 1.5 week wachten ben ik vannacht toch ongesteld geworden, is dan wel 4 dagen te vroeg maar ok.

Maar we zijn er allebei wel uit.

We gaan voor een derde !!!

Allebei moesten we erg slikken toen ik ongesteld bleek te zijn, en zijn
allebei tot de conclusie gekomen dat het beeld wat we hadden, als er
nog een derde komt dan pas als Jennifer 4 jaar is, tegen al ons gevoel
in gaat!

We hebben dus besloten om toe te geven aan ons gevoel.

Dus wie weet kan ik hopenlijk binnen niet al te lange tijd een leuke onthulling doen hier!

Liefs Anja
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005

Hoi hoi,

Ja hoor ik doe ook wel mee. Vind het wel gezellig!!!
Ik ben Linda, 26 jaar en al 2,5 jaar gelukkg getrouwd met Marijn. Ik ben mama van Charlotte.(2 jaar en 3 weken). Wij zijn nu ook bezig voor een tweede kindje. We zitten in ronde drie(heb een spiraaltje gehad). Ben benieuwd hoe lang het gaat duren dit keer. Van Charlotte duurde het na het stoppen met de pil 6 rondes!! Afwachten dan maar!!!

gr Linda

hallo
zal ik me dan ook nog even voorstellen!
ik ben patricia ik ben 22 jaar en moeder van charlie.
zij is nu bijna 8 maanden oud.
ik weet niet precies welke ronden ik zit want door mijn borstvoeding ben ik nu net pas weer ongesteld geworden.
ik ben wel al sinds vaderdag aan het klussen ik geloof dat dat 17 juni was.
maar ik vermoed dat het nu wel raak is hoor.
ik had al een heel licht streepje bij te vroeg testen

ik test morgen nog een keer want mijn nod is tussen de 22e en de 25e.
groetjes patries
http://www.babybrabbel.nl(...)/148/206/charlie.png

Terug
Bovenaan