vaste groep?

Hoi Allemaal!

Hier is alles goed. Als het goed is ergens eind volgende week of begin die week erop m ´n ei. Ik ga bewust niet rekenen want dan weet ik dat ik er veel te veel mee bezig ben. hihi.
Als ik eind sep niet ongi ben dan ga ik testen want dan weet ik zeker dat ik overtijd ben en anders word ik ergens in sep ongi.
Qua berekenen is het toch al lastig aangezien mijn ongiperiode van 21 tot 28 dagen verschilt de afgelopen 4 mnd.
Verder gewoon om de dag een lekker feestje hihi. Zo heb ik altijd zwemmers.
Enne ik blijf ook niet liggen hoor! Zaadcellen hebben niet voor niets een staart om vooruit te komen
Nou lekker genieten deze maand en hopelijk kunnen veel van jullie (en ik ook natuurlijk) naar een ander gedeelte van dit forum!

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005

Hallo meiden,

Ik wil me ook graag aansluiten. Ik ben 27 jaar, getrouwd en bezig voor het eerste wonder.
Ik ben half april gestopt met de pil en vandaag voor het eerst ongesteld geworden. Ben er een beetje euforisch van. Van nu af aan zal ik gaan balen maar nu kan ik als het regelmatig blijft komen het een beetje gaan berekenen.
Ik ben benieuwd hoe het iedereen vergaat, veel succes allemaal,

Groetjes tjoller

Hoi meiden,
Hoi Nijtje, spannend zoveel kwaaltjes… nog “maar” 8 dagen wachten!!! Ik kan me voorstellen dat je erg nieuwsgierig bent. Hoe lang ben je al met de pil gestopt? 3 maanden of al langer?
Hoi Karin, jij hebt vanaf vandaan ergens je nod dus. Heb je al een gevoel of het raak zou kunnen zijn of niet? Wanneer denk je dat je gaat testen al je geen rd’s hebt?
Hoi Ellen, leuk dat je al een dochtertje van 1,5 hebt!! Dan zouden ze niet zo veel in leeftijd verschillen…
Hoi Anja, grappig is dat hè, hoe het 1 keer vergeten van je regenjas je zo beïnvloedt om niet te wachten tot Jennifer 4 is.
Spannend Patries, over het algemeen zeggen ze toch. Streep is streep!! Wanneer ga je weer testen?
Seilenna, je bent niet de enige hoor. Ik weet ook al precies hoe ik hem wil hebben. Nu nog alleen zwanger worden en we kunnen aan de slag.
Tjoller, fijn dat je eindelijk ongi bent geworden. Nu maar hopen dat je regelmatig wordt, maar jullie kunnen in ieder geval aan de slag.

Ik ga woensdag of donderdag beginnen met ovulatie-testen omdat ik na 8 maanden (inmiddels 9) geen pil opeens heel onregelmatig ben geworden. Ik ga dinsdag of donderdag de HA bellen voor een afspraak. Hopelijk kunnen ze me met een bloedtest een antwoord geven waarom.

Nou meiden, voor de genen die in afwachting zijn, succes nog met de laatste dagen.
Voor de meiden die nog aan de klus moeten veel plezier!!

Groetjes,

Sara

Hoi meiden,

Het lijkt me gezellig om mij bij jullie aan te sluiten.
Ik ben 27 jaar en mijn man is 26 jaar. En we hebben een zoontje van 17 maanden.
Ik heb 30 juli mijn mirenaspiraal laten verwijderen en we zijn dus bezig met ronde 1.
Ik denk dat mijn nod rond 27 augustus ligt dus morgen.
De hele tijd denk ik al tekenen te zien, maar ik hou het nog even op wishful thinking.

HEY HEY!!!

Ik ben Patricia, 29 jaar en we zitten nu in ronde 8 voor ons eerste wondertje.

Hoe langer het gaat duren hoe spannender het is, want soms denk ik weleens zou het wel gaan lukken, zouden wij wel kinderen kunnen krijgen!
Elke maand is het weer spannend.
Ze zeggen heel vaak tegen mij . het komt vanzelf maak je niet zo druk, maar de mensen die dat zeggen mogen mij dan ook gelijk vertellen hoe je er dan niet teveel mee bezig moet zijn!!

Wij willen graag kinderen en liever gister nog dan vandaag!
Maar ja zo werkt het niet in het leven!

De klusweek heb ik net achter de rug, dus we hopen maar op goed nieuws in September ( 7 - 10 September)

Afwachten meer kunnen we niet doen!

Groetjes van Patricia

Hey Sara        

Ik heb het spiraaltje gehad, en zit nu in ronde 3 dus nog niet zo heel lang bezig.

Maar door al die kwaaltjes wil ik natuurlijk het liefst nu testen en weten of het zover is......maar ja ik ben ook veels te ongeduldig, hou me er ook veels te veel mee bezig. AAAARRRGGGHHH probeer ook maar eens omdat niet te doen.

Ik hoop voor jou dat die ovulatietesten wat meer duidelijkheid brengen. Wel raar dat je na 8 maanden opeens onregelmatig bent, komt dat misschien nog van het ontpillen?????

Liefs Nijtje

jeetje sara fotografich geheugen ofzo?
zoveel namen en dingen kan ik dus echt niet onthouden hahah.
maar ik had nog een andere test gedaan en daar was niets op te zien.
vaag hoor maar vorige keer was ik ook al drie dagen overtijd voor ik een streep kreeg.
ik heb nu sensitest besteld ik hoop dat ik daar een streep mee krijg.
heeft iemand hier trouwens ervaring mee.
want sensitest ken ik zelf helemaal niet.
ik hoop dat tie betrouwbaar is!!!

Hoi meiden,

m'n logee's zijn weg,dus kan weer heerlijk op het forum hangen
Vond het wel erg lastig om niets te zeggen, zeker omdat mijn nicht al 3 kinderen heeft, en me vast nog wel dingen kan vertellen. Maar heb zoiets, tis pas de 1e ronde, tegen de tijd dat het wat langer duurt kan ik altijd nog dingen vragen.
  Verder allemaal lekker weekend gehad? wij hebben het heerlijk gehad, wel druk. Maarja, wie heeft dat niet tegenwoordig?
 Effe een vraagje; hoe werkt dat met ovulatietesten, en wanneer wordt zo'n test gedaan?

Groetjes Nathasja

Terug
Bovenaan