vaste groep?

Ja, dat is lastig met bv. Dan kan het ook nog eens heel lang duren. Menstruatie zonder eisprong enzo   Ggrrr......

Hallo dames,

Het wordt hier gezellig, hoe gaat het met iedereen????? Nou, hier aan deze kant zit een iemand op hete kolen, moet nog meer dan een week wachten om te testen, maar heb allemaal al van die vage klachten, vooral zere borsten. Ik ben ook echt een jantje ongeduld en wil nu meteen het resultaat weten. Hihihihi,, moet het gewoon afwachten.
Groetjes nijtje

Hoi meiden,

ik sluit me ook aan bij dit vaste groepje....
Ik ben 28 jaar, mijn vriend is 32. We zijn in november 10 jaar samen. Ik zit inmiddels in ronde 8. Ik weet niet zeker wanneer mijn nod is, omdat ik vorige ronde opeens een cyclus van 61 dagen had in plaats van de normale 30 tot 32 dagen. Ik gok op een nod tussen 20 en 25 sept.

Succes allemaal!!

Groetjes,

Sara

leuk dat er zoveel reacties zijn. dat word dus een gezellige boel!

ik zal me ook voorstellen, is wel handig
Ik ben Nathasja, ben 22 jaar, en 2 jaar getrouwd met Jan (27 jaar).
We zijn begonnen aan de 1e ronde voor het 1e kindje. Mijn NOD zou 16 september moeten zijn, maar omdat ik niet aan het ontpillen ben, kan dat natuurlijk anders zijn. Maar dat zien we wel. Ik vind het allemaal erg spannend, en ben dan ook erg blij dat dit forum er is.dan kan ik er tenminste lekker over praten.

khoop dat we een leuk contact kunnen opbouwen met elkaar!

Liefs Nathasja

trouwens,het is misschien een rare vraag maar je hoort zoveel verhalen van: als je na het vrijen blijft liggen, dan heb je meer kans op zwangerschap. is dat waar?
Ik ga namelijk altijd direct douchen omdat ik erg gevoelig ben voor schimmelinfecties, dus zou voor mij niet zo handig zijn.......
wat denken jullie?

liefs nathasja

Hey natasha,

ik weet niet of het waar is, ik doe het niet want ik heb ook al genoeg gehoord dat het niet hoeft. Want ik ga na het klussen meteen naar de wc, ik vind het niet zo prettig dat alles er dan uitloopt als ik in bed lig.
Groetjes Nijtje

ja, ik had het ook al eerder gehoord dat het niet perse hoeft,
maar ik dacht, laat ik het toch maar navragen

maar goed, ik krijg dit weekend loge's die ook achter de pc kruipen, dus kom dit weekend even niet op het forum, want anders komen ze er misschien achter en dat wil ik niet .

spreek jullie snel weer.

groetjes nathasja

Hoi!

Het lijkt mij ook wel gezellig om mee te schrijven. Moet wel direct melden dat ik niet zo heel fanatiek ben in reageren, maar we zullen zien.

Ik ben 25, 3 jaar samen met mijn vriend en sinds mei 2007 pil-af. Nu 3 keer cyclus van 33 dagen. De eerste ronde voelde ik van alles en dacht dat het raak was gelijk al. Nu zijn ik en mijn vriend inmiddels een stuk relaxter hierin geworden. Ik maak me niet meer om ieder krampje druk, vond ik nl erg vermoeiend. Ik ga nu maar uit van een half jaar zeker dat het gaat duren...

Nu de laatste keer waren we trouwens toch wel ietsjes teleurgesteld dat ik ong werd. Het was nu toch wel helemaal anders dan anders qua gevoel. Maar zo zie je maar, je eigen lichaam kan je flink voor de gek houden.

Hoeveel rekening houden jullie al met je leefgewoontes? en ben ik de enige die eigenlijk de hele baby kamer al heeft ingericht in mn hoofd?

Terug
Bovenaan