vat dit niet verkeerd op.

Hoi hoi

Ik denk dat als we allemaal eerlijk zijn het servies overal weleens rammelt en je hebt allemaal wel eens een mindere periode. Maar blijven praten is toch denk ik wel de vuistregel vooral als het even wat minder gaat.
Ik merk hier dat het minder loopt als het erg druk is. ( zeker de eerste periode na de kraamtijd denk ik) In de roes van de beschuiten en de cadootjes kunnen de meesten het nog wel aan denk ik maar dan.
Tijd nemen en tijd maken voor elkaar en praten met elkaar is denk ik gewoon heel belangrijk.

voor iedereen ide er mee te maken heeft op het moment veel sterkte

groetjes irene

hoi hoi

ik heb zins ik kinderen heb wel vaker woorden dan voor die tijd maar denk ook wel dat er nogcsteeds een ehelboel verdwaalde hormonen meespelen

ik ben na de ouste vrij snel weer zwangergeraakt heb toen een mk gehad en meteen na me mk was ik zwanger van jayla
ik heb twee drama zwangerschappen gehad en een horror bevalling en denk dat het wel een hele grote rol heeft gepeeld in me relatie ( als het kon was ik bij me zelf weggegaan zo een heks was ik laat staan wat me mannetje doormaakte)

ik kreeg bij jayla met 6 maanden absolute bedrust en dat gaat niet in de koude kleren zitten en reageerde dat heel erg af op me mannetje

ook na me bevalling hebben we best wel een deuk opgelopen me man zag mij en jayla vechten voor ons leven en heeft het daar erg moeilijk mee gehad en kon er niet over praten en ik had juist heel sterk het gevoel om er met hem over te praten dus dat bosten heel eg nu hebben we onze midden weg in gevonden en ik praat nu met een terpeut en me mannetje als hij behoefde heeft gaat hij mee om toch een paar vragen van mij te beantwoorden

maar ook qwa opvoeding kunnen we lijn recht tegenover elkaar staan
en als de kinderen dan naar bed zijn kan ik het toch niet laten om erover door te gaan maatja heb wel eens gehoord dat de eerste twee jaar dat je kindejs krijgd niet alleen op een roze of blauwe wolk zit maar dat ze grijze vaak om de hoek komt kijken
jij moet je weg als mama en vrouw zien te combineren en een man andersom en dat bost weleens

beetje lang verhaal geworden

groetjes mariella

Terug
Bovenaan