veel slapen, en slecht drinken..

hey dames
sinds een paar dagen slaap alysha heel erg veel overdag en drinkt heel slecht.
ze slaapt s'nachts ook nog steeds gewoon door..(gelukkig)
normaal krijgt ze 5 flessen van 180cc/6, maar nu drinkt ze steeds maar rond de 120cc op..
de eerste 120cc gaat goed, dan drinkt ze gewoon normaal goed door, maar dat begint ze de fles steeds de mond uit te duwen met haar tong..
nou een boertje er tussen door maar als we daarna weer verder willen gaan weer die tong er steeds tussen...
nou dan denk je natuurlijk die heeft gewoon genoeg gehad.. maar als we de fles niet meer aanbieden gaat ze op haar vuistje sabbelen..
weer proberen met de fles maar weer het zelfde verhaal..
volgensmij heeft ze ook geen spruw want haar tong ziet er gewoon normaal uit..
of zou dit een sprongetje zijn???
wat denken jullie??
eigelijk wouden we morgen met het fruithapje beginnen maar denk niet dat dat nu zo'n goed idee is.. of zou het niks uitmaken?? hehe ik weet et effe niet..

 
owja ze is nu 3,5 maanden maar is 2 weken te vroeg geboren..vraag me eigelijk ook af of ik die 2 weken er ook af moet tellen met de sprongetjes enzo???
 
Hier precies hetzelfde hoor...
Laura is nu bijna 12 weken maar is geen pijl te trekken op haar eetgedrag...
enen dag heeft ze 5 flessen van 200 cc (180/6) andere dag laat ze bij elke fles 50 cc staan, en toch maar 5 flessen en de andere dag heeft ze weer 6 flessen en laat ze verschillend staan....

Ik heb met t CB overlegd en zij vertelde dat als je de mogelijkheid hebt je gewoon op vraag moet geven.... dus als ze na 4 uur komt, prima, als ze na 3 uur komt ook goed.... en na 5 uur ook (alleen vind ik dat zelf overdag te lang)

Ze zal vanzelf wel een ritme gaan creeeren, zolang ze niet meer dan 1000cc drinkt is het prima...

succes....
 
Ik vind voeden op verzoek zo lastig.. Mijn zoontje, 3 maanden, slaapt niet van voeding tot voeding dus is vaak al lang op als het volgens het schema tijd is. Haal ik hem eruit als hij wakker wordt dan is het in de wipper goed.. Dus geen honger maar klaar met slapen! Daarom voed ik op schema.. Snappen jullie wat ik bedoel?
 
maike had dat ook zo rond de 12 weken en ineens zit ze in een ander ritme.... (sprongetje idd?) en dringt ze meer dan voorheen... eventjes aankijken ... en je gevoel volgen... denk je echt dat ze te weinig krijgt (1,5 x het gewicht) dan even het CB bellen
dat kan geen kwaad hoor

 
nou hier precies het zelfde ,op de vuistjes sabbelen en als ik dan de fles aanbied kijkt ze me boos aan en duwt hem weg met de tong,of nog leuker ze gaat lachen...
 
Terug
Bovenaan