Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Denk dat dit eerder toeval is, net zoals alle andere bakerpraatjes over geslachten.
Maar lieve schat, je hebt al 4 topics over dit onderwerp geopend, hoezo laat je geen pretecho met geslachtsbepaling doen, dan weet je het meteen zeker
Bedankt allemaal van jullie mooie reacties. Het maakt mij niet uit wat ik krijg maar ik ben wel benieuwd naar het geslacht van mijn wondertje. Ik vertrouw niet meer op pretecho en ik heb het al gedaan voor de gezondheid van mijn baby. Ik vroeg niet over het gaslacht.
Ik heb op 26 november de 20e week echo, dan zou ik weten wat het is. Dan ga ik ook met jullie delen.
Ik heb veel op internet gelezen dat als het geslacht in pretecho bekend wordt, is het niet juist zelf heb ik geen ervaring. Maar goed ik moet dus even wachten tot 20 weken echo. Ik heb pretecho in week 13,5 gemaakt. De nub was niet meer te zien.