Veel slapen tijdens de zwangerschap??

Weet je zeker dat dat wel een pretecho was? Niet gewoon de termijn echo? Met 13 wkn kunnen ze op de echo nog niet zoveel zien, dat klopt. Daarom is een pretecho meestal rond 16 wkn, wanneer het geslacht wel duidelijk zichtbaar is (kan zijn). 
Maargoed, met 20 weken weet je het dan in ieder geval zeker :)
Zou jezelf niet te 'gek' proberen te maken met de symptomen, vorm van je buik, moeheid, misselijkheid etc.. Het zijn in elk geval tekenen van lekker zwanger zijn! Maar zegt maar weinig over geslacht. Ach en aan andere kant, anders lekker gokken voor jezelf, kan jou het schelen. 50/50 kans dat je het goed hebt ;)

Hahahahha wat een onzin verhalen gaan er toch rond.. een echo met 13.5 week zou geen zekerheid over het geslacht kunnen geven nee, daarom worden geslachtsbepalende echos (pretecho) in week 15 a 16 gedaan. Dan is het goed zichtbaar. Maar he, lekker fantaseren over beide geslachten en eind nov verrast worden is ook leuk! Ga iig niet af op bakerpraatjes, dan zou ik nu een jongen hebben, maar het was toch echt een meisje.. geniet van je zwangerschap!

Hihi je bent bijna 16 weken, een geslachtsbepaling echo is nu veel betrouwbaarder dan het feit dat je veel slaapt of zin in citroen hebt oid.
Maar die 4 weken zijn ook zo voorbij, dan weet je het. Erover fantaseren is altijd leuk natuurlijk. 

Ik heb helemaal niet geslapen alleen de laatste 1,5 maand was ik erg moe. Je kunt de ramzi methode uitproberen. Bij ons klopte het bij beide

[quote quote=10260098]Bedankt allemaal van jullie mooie reacties. Het maakt mij niet uit wat ik krijg maar ik ben wel benieuwd naar het geslacht van mijn wondertje. Ik vertrouw niet meer op pretecho en ik heb het al gedaan voor de gezondheid van mijn baby. Ik vroeg niet over het gaslacht. Ik heb op 26 november de 20e week echo, dan zou ik weten wat het is. Dan ga ik ook met jullie delen. Liefs[/quote]
Maar wacht even. Je vertrouwt niet in de pretecho maar wel in de  bakerpraatjes? 
Lekker wachten tot 20 weken en dan weet je t als t goed is zeker. Ik wist t beide keren bij 16 weken.

Terug
Bovenaan